Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenambition is met sportonderstel, sportzetels, sportstuur/pook, enz
ambiente is de 'luxe' uitvoering met oa. houtinleg, cruise control, ...
Terwijl Ambiente de luxe uitvoering is?
Wat zou jezelf opteren ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenWat is het verschil tussen een Audi A3 sportback
Ambiente en een Ambition S-line?
is het zijn meerwaarde van een goede 2000€ waard ?
Maar je kan ze altijd vergelijken als je het verschil wil weten => http://www.audi.com/audi/be/nl2/new_..._de_serie.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenmaar de Ambition S-line is duurder
Terwijl Ambiente de luxe uitvoering is?
Wat zou jezelf opteren ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenja de gewone ambition is geloof ik hetzelfde qua prijs als de ambiente, de S-line doet daar nog wat bumpers/sideskirts, extra verlaging, en nog wat opties bij.
als je andere bumpers wilt moet je het exterieurpakket nemen...
Comment
-
Ik heb gekozen voor de Ambiente uitvoering (blijkbaar de minst gekozen, maar bon). Vooral omdat er allerlei extra's (regensensor, licht- en opbergpakket, cruise-control, ...) bijzit die ik toch handig vind.
Voor mij alvast veel functioneler uitgerust dan de Ambition uitvoering. Maar dat is puur persoonlijk natuurlijk.
Dat hout vond ik wel lelijk, dus heb er maar zilveren inlegplaatjes genomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenS8 vandaag gezien in een mooi grijs, iemand die de naam daarvan kent?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichtende S-line stelt toch niet veel voor? logo's vanvoor, aan de zijkant en op de deurdrempels.
als je andere bumpers wilt moet je het exterieurpakket nemen...
- Lagere en hardere vering (-3 cm ipv -2 cm als ik mij niet vergis)
- S-line logo's op radiatorrooster, zijdelings stootlijsten, zetels en stuur met rood/wit stiksel
- Zwart interieur, inclusief dakhemel. Zetelbekleding in (Speed-)stof - leder combinatie
- andere velgen
- geborsteld alumium inlegplaatjes
Comment
-
vraagje aan Audi-liefhebbers
Mijn broer heeft een 2de handswagen aangeschaft:
audi a4 avant 1.9 tdi 100pk 2002
Maar de handleiding is volledig in het duits. Zou er een nederlandse versie van deze handleiding bestaan?
Kan iemand misschien meezoeken als hij tijd heeft
Ik heb al enkele sites bekeken but no luck...
mvg kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
Moet een wagen niet + 6000km hebben voor export?
Comment
Comment