Multitronic...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMultitronic...
Heb wat A5 en Audi Multitronic km's achter de kiezen and i like it .
Comment
-
Mijn schoonbroer heeft ook zo'n Multitronic in z'n A4 2.5TDI. Ik vind het een klote versnellingsbak. Je duwt op het gas en de toerenteller blijft constant aan dezelfde toeren draaien. Hoe 'boring' is dat man. Sportiviteit onder nul...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMijn schoonbroer heeft ook zo'n Multitronic in z'n A4 2.5TDI. Ik vind het een klote versnellingsbak. Je duwt op het gas en de toerenteller blijft constant aan dezelfde toeren draaien. Hoe 'boring' is dat man. Sportiviteit onder nul...
Maar op de A5 werkt het precies wel wat beter en draait lekker weinig toeren waardoor je echt het gevoel hebt zeer relax te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenextreem vet kot man
Moet een wagen niet + 6000km hebben voor export?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWelke nieuwe BMW-automaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenEerste wat ik daarvan hoor (maar ik ben allesbehalve thuis op dat vlak, m'n vader heeft er eens eentje naar hier gehaald that's all...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouterskurtt Bekijk BerichtenMijn broer heeft een 2de handswagen aangeschaft:
audi a4 avant 1.9 tdi 100pk 2002
Maar de handleiding is volledig in het duits. Zou er een nederlandse versie van deze handleiding bestaan?
Kan iemand misschien meezoeken als hij tijd heeft
Ik heb al enkele sites bekeken but no luck...
mvg kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouterskurtt Bekijk BerichtenMijn broer heeft een 2de handswagen aangeschaft:
audi a4 avant 1.9 tdi 100pk 2002
Maar de handleiding is volledig in het duits. Zou er een nederlandse versie van deze handleiding bestaan?
Kan iemand misschien meezoeken als hij tijd heeft
Ik heb al enkele sites bekeken but no luck...
mvg kurt
Staan wel veel handleidingen op, maar meestal van oudere modellen.
Comment
Comment