Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWeet er iemand of je icm Audi drive select (dus demperregeling) andere veren kunt plaatsen (KW, Eibach, Bilstein enz.) of wordt dat lastig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
Als die genoeg licht geven uiteraard.
En die LED's mochten er natuurlijk ook niet aan ontbreken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIzzy, heb je een A4 gekocht?
zie topic van mijn BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHeeft die zwarte de grille nu ondersteboven geplaatst?
Denk niet dat die lampen bij ons zijn toegelaten, maar mij lijkt dat Izzy die foto's in Turkije gemaakt heeft.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk BerichtenVandaag een rode A4 B7 Avant S-line met shadowline gezien.
Vet, ma vet dat da is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIs die voor u ?
Een mooie exemplaar, met een prachtige kleur imo interieur. En flink uitgerust (jammer geen xenon). Toen ik de auto eerst zag, dacht ik dat dat de A5 van de buur was (zelfde kleur ook). Van buiten gelijkt hij sterk op een A5
Ik heb er dus even mee mogen rijden. Ik was meteen verrast van de stille common-rail. De auto rijdt subliem en blijft stevig op zijn poten bij het rijden over die stomme verkeersdrempels hier verderop. Toch vind ik vreemd genoeg mijn A4 B6 sneller rijden dan deze 2.0 TDI.
Groot nadeel :
Geen servotronic: toen ik reed, merkte ik meteen dat de auto zo zwaar stuurt bij lage snelheden...
Voor de rest: een auto die mijn stoutste dromen verwezenlijkt.
Comment
Comment