Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• leuke grill

Comment

• ik krijg er niet genoeg van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Weet er iemand of je icm Audi drive select (dus demperregeling) andere veren kunt plaatsen (KW, Eibach, Bilstein enz.) of wordt dat lastig?
          heb de vraag vandaag gesteld op cursus van de A4,en ze hebben gezegd dat dit niet mogelijk zou zijn?Al denk ik zelf da het wel zou moeten lukken,als natuurlijk veren voor wagens met en zonder drive select hetzelfde zijn

Comment

• Comment

• Comment

• Izzy, heb je een A4 gekocht?

Comment

• Wij zijn de mannen die de mistlampen doen branden!
                  De klinken repareren en de vrouwen ambeteren!

Maar zitten wel paar leuke A3's tussen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                    Zijn die koplampen legaal in België?

Als die genoeg licht geven uiteraard.

En die LED's mochten er natuurlijk ook niet aan ontbreken...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Heeft die zwarte de grille nu ondersteboven geplaatst?

Denk niet dat die lampen bij ons zijn toegelaten, maar mij lijkt dat Izzy die foto's in Turkije gemaakt heeft.

Comment

Izzy, heb je een A4 gekocht?
                        mijn antwoord is ja
                        zie topic van mijn BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Heeft die zwarte de grille nu ondersteboven geplaatst?

Denk niet dat die lampen bij ons zijn toegelaten, maar mij lijkt dat Izzy die foto's in Turkije gemaakt heeft.
                          de foto's komen uit een Turkse Audi-forum - het zou onmogelijk zijn om ze allemaal één voor één gezien te hebben

Comment

Izzy, heb je een A4 gekocht?

Comment

• Echt prachtige auto!

Comment

• Direct een B8 gekocht ofwat?

Comment

• Is die voor u ?
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
                                    Vandaag een rode A4 B7 Avant S-line met shadowline gezien.

Vet, ma vet dat da is
                                    Rood + shadowline = geil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                      Is die voor u ?
                                      Voor maar 20 minuutjes was hij van mij, ik moet me tevreden stellen met een B6 waar ik ook heel blij mee ben uiteraard

Een mooie exemplaar, met een prachtige kleur imo interieur. En flink uitgerust (jammer geen xenon). Toen ik de auto eerst zag, dacht ik dat dat de A5 van de buur was (zelfde kleur ook). Van buiten gelijkt hij sterk op een A5

Ik heb er dus even mee mogen rijden. Ik was meteen verrast van de stille common-rail. De auto rijdt subliem en blijft stevig op zijn poten bij het rijden over die stomme verkeersdrempels hier verderop. Toch vind ik vreemd genoeg mijn A4 B6 sneller rijden dan deze 2.0 TDI.

Groot nadeel :
                                      Geen servotronic: toen ik reed, merkte ik meteen dat de auto zo zwaar stuurt bij lage snelheden...

Voor de rest: een auto die mijn stoutste dromen verwezenlijkt.

Comment

• Comment

• mijn buurjongen met blauwe t-shirt riep: LAN, PROFICIAT MET JE SJIEKE AUTO! DIE IS AF!! (hij wist dat ik een A4 ging krijgen)

Comment

Working...
                                          X