Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Izzy, zou je een paar foto's kunnen nemen als de lichten opstaan, en met de pinker die opstaat. Als ik het goed voorheb brandt er ook een soort van lichtband - zelfs bij de A4 die geen led verlichting hebben. Tot nu toe zijn er alleen maar foto's geweest van A4 die hun led's branden.
Comment
-
Citaat van Wouter:
Dus als ik het zo lees vind je de 2.0 TDI niet ondermaats presteren in de A6 ?
Ik vond de 1.9 TDI 130PK iets feller (vorig model A6 break).
Toch vind ik vreemd genoeg mijn A4 B6 sneller rijden dan deze 2.0 TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammen Bekijk BerichtenIzzy, zou je een paar foto's kunnen nemen als de lichten opstaan, en met de pinker die opstaat. Als ik het goed voorheb brandt er ook een soort van lichtband - zelfs bij de A4 die geen led verlichting hebben. Tot nu toe zijn er alleen maar foto's geweest van A4 die hun led's branden.
Dat (gele) lichtband brandt inderdaad ook op deze (zonder xenon en blauwe led verlichting)
Comment
-
duitse CC is aangevuld met tt diesel en a4 120 pk tdi (ongeveer 2000€ goedkoper dan 140 pk)
die 120 pk tdi wordt weer de low budget fleet topper, commercieel gezien natuurlijk top, neemt weer stukje exclusiviteit weg al die anonieme a4tjes ...
reden te meer om iets anders te gaan rijden4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenNope, echte mail van Audi :o
Comment
Comment