Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• End.

Comment

• Vetgeile kar!
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Izzy, zou je een paar foto's kunnen nemen als de lichten opstaan, en met de pinker die opstaat. Als ik het goed voorheb brandt er ook een soort van lichtband - zelfs bij de A4 die geen led verlichting hebben. Tot nu toe zijn er alleen maar foto's geweest van A4 die hun led's branden.

Comment

• Ik snap niet dat je een A4 kunt aanzien voor een A5 hé, ik haal die zo uiteen

Comment

• Citaat van Wouter:
              Dus als ik het zo lees vind je de 2.0 TDI niet ondermaats presteren in de A6 ?

Ik vond de 1.9 TDI 130PK iets feller (vorig model A6 break).
              En dat van mij:
              Toch vind ik vreemd genoeg mijn A4 B6 sneller rijden dan deze 2.0 TDI
              Dus zijn we het over elkaar eens.

Comment

• klopt, een tdi 130 voelt sneller (en is het ook denk ik) dan een 140.

Comment

• dat komt omdat ze quasi allemaal meer dan 130 pk leveren

Comment

• uiteraard, maar dat zou je ook denken van de 140.

Comment

• Ni makkelijk om uit ne TT te stappen als ge vanachter zit...

Enkele seconden later leerde ik de nieuwe vloer van dichterbij kennen

(Helaas) Geen foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammen Bekijk Berichten
                        Izzy, zou je een paar foto's kunnen nemen als de lichten opstaan, en met de pinker die opstaat. Als ik het goed voorheb brandt er ook een soort van lichtband - zelfs bij de A4 die geen led verlichting hebben. Tot nu toe zijn er alleen maar foto's geweest van A4 die hun led's branden.
                        De A4 is er van door. Dat is alles aan foto's.

Dat (gele) lichtband brandt inderdaad ook op deze (zonder xenon en blauwe led verlichting)

Comment

• Ik wist zelfs niet dat je in de TT vanachter kon zitten, heb je daar enige ruimte om je benen te plaatsen?

Comment

• Eigenlijk niet. Ben gene grote (1m76) maar ik moest mijn hoofd scheef leggen, mn benen optrekken tot tegen mn kin, mij half schuin leggen..

Comment

• duitse CC is aangevuld met tt diesel en a4 120 pk tdi (ongeveer 2000€ goedkoper dan 140 pk)

die 120 pk tdi wordt weer de low budget fleet topper, commercieel gezien natuurlijk top, neemt weer stukje exclusiviteit weg al die anonieme a4tjes ...

reden te meer om iets anders te gaan rijden
                              4 rings driver

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Speciale A5

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Net mailtje gekregen van Audi A4 News
                                    Onderwerp:
                                    Engkel het beste is goed genoeg: de Auti A4

WTF! :

Comment

• Spam?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Nope, echte mail van Audi :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                          Nope, echte mail van Audi :o
                                          Ik kan u ook een e-mail van audi.be sturen ook Helemaal niet moeilijk

Comment

Working...
                                          X