Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk doe max 12.000 km op een jaar, fuck het meerverbruik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk niet, daarom mijn stelling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenIn de versnellingsbak zitten precies eekhoorns
Heeft er wat van weg ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWat ik ten zeerste begrijp. Je rijdt ook niet zoveel km's met de RS6 omdat hij maar een "beetje" meer plezier geeft dan een 2.0 TDI
Ik kan alleen maar respect opbrengen omdat je de durf hebt een benzine te kiezen boven een diesel
Comment
-
Wij hebben thuis altijd met benzine gereden. En ons moeder ging er mee naar haar werk in Brussel. Rijd zelf met een dieseltje nu omdat ik mijne vorige beetje stuk gereden heb en zocht vlug iets. Was een mooie aanbieding en aangezien ik wist dat het tijdelijk was ff diesel gepakt. Maar benzine blijft het wel
Comment
-
Kwaliteit die R8
We wachten allemaal met spanning op Iron Man, de Audi R8 showcase nieuwe superhero film die vanaf morgen in de Nederlandse bioscopen draait. Hier alvast een making-of video waaruit blijkt dat sommige stunts gewoon niet met een R8 zijn uit te voeren. De bedoeling was dat de R8 tegen het been van Iron Monger (juist, […]
Comment
-
-
Eentje met een S-logo op de zijkant (post aangepast omdat spot verwijderd was op Autogespot)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenNieuwe DTM auto?
Nog aantal foto's: http://www.fourtitude.com/news/publi...cle_3906.shtml
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenKomaan mannen, ik wil hier foto's zien van A5'en ???????
Comment
Comment