Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Let op, ik zeg niet dat het een slechte motor is, integendeel. Maar de extra prestaties/beleving is me het meerverbruik niet waard.
    Ik doe max 12.000 km op een jaar, fuck het meerverbruik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Ik doe max 12.000 km op een jaar, fuck het meerverbruik
      Ik niet, daarom mijn stelling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Ik niet, daarom mijn stelling
        Wat ik ten zeerste begrijp. Je rijdt ook niet zoveel km's met de RS6 omdat hij maar een "beetje" meer plezier geeft dan een 2.0 TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
          In de versnellingsbak zitten precies eekhoorns
          *bulder*

Heeft er wat van weg ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Wat ik ten zeerste begrijp. Je rijdt ook niet zoveel km's met de RS6 omdat hij maar een "beetje" meer plezier geeft dan een 2.0 TDI

Ik kan alleen maar respect opbrengen omdat je de durf hebt een benzine te kiezen boven een diesel

Comment

• Wij hebben thuis altijd met benzine gereden. En ons moeder ging er mee naar haar werk in Brussel. Rijd zelf met een dieseltje nu omdat ik mijne vorige beetje stuk gereden heb en zocht vlug iets. Was een mooie aanbieding en aangezien ik wist dat het tijdelijk was ff diesel gepakt. Maar benzine blijft het wel

Comment

• Comment

• De combinatie van motor, kleur, S-Line, velgen, donkere ruiten maken hem af!

Echt een prachtige kleur op een Q7.

Comment

• Kwaliteit die R8
                    We wachten allemaal met spanning op Iron Man, de Audi R8 showcase nieuwe superhero film die vanaf morgen in de Nederlandse bioscopen draait. Hier alvast een making-of video waaruit blijkt dat sommige stunts gewoon niet met een R8 zijn uit te voeren. De bedoeling was dat de R8 tegen het been van Iron Monger (juist, […]

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                          Nieuwe DTM auto?

Comment

• Komaan mannen, ik wil hier foto's zien van A5'en ???????

Comment

• Eentje met een S-logo op de zijkant (post aangepast omdat spot verwijderd was op Autogespot)

Last edited by ; 07/05/2008, 20:12. Reden: Links waren offline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                Nieuwe DTM auto?
                                Jep, hij racet al een tijdje rond hoor.

Nog aantal foto's: http://www.fourtitude.com/news/publi...cle_3906.shtml

Comment

• net nog langs een R8 aan de stoplichten gestaan.

toch wel een knap ding eigenlijk, op die led's vooraan na dan....

but he lost

Comment

• Ongelooflijke headturners, ik zie regelmatig een Daytonagrijze en dat ding is zó knap in die kleur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
                                      Komaan mannen, ik wil hier foto's zien van A5'en ???????
                                      Alè voor jou dan:

Comment

• vind ik persoonlijk een mooie foto:

Comment

• en nog een van achteren, samen met met voorganger van de Q7 Ik mis 'm nu wel hard hoor

Comment

Working...
                                          X