Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo, die ziet er ook netjes uit. Ik mag binnenkort ook een nieuwe firmawagen bestellen. Iemand enig idee of dit de standaard velgen zijn, en zoneen, wat zijn eigenlijk de standaardvelgen?
Die op de foto is toch een gewone A4 he? Xenon mag niet bij ons (leasing ) maar zo ziet hij er wel netjes uit!
Zo, die ziet er ook netjes uit. Ik mag binnenkort ook een nieuwe firmawagen bestellen. Iemand enig idee of dit de standaard velgen zijn, en zoneen, wat zijn eigenlijk de standaardvelgen?
Die op de foto is toch een gewone A4 he? Xenon mag niet bij ons (leasing ) maar zo ziet hij er wel netjes uit!
Zijn de mistlichten vooraan standaard
Dat zijn inderdaad de standaard velgen voor een A4. En het zijn de gewone lichten. En mistlichten zijn standaard, op alle versies (ook de 120 pk-versies).
Let wel, als je een 2.0l TDi of 1.8 TFSI neemt van 120 pk krijg je standaard deksels:
Dat zijn inderdaad de standaard velgen voor een A4. En het zijn de gewone lichten. En mistlichten zijn standaard, op alle versies (ook de 120 pk-versies).
Let wel, als je een 2.0l TDi of 1.8 TFSI neemt van 120 pk krijg je standaard deksels:
Die wij mogen bestellen is:
New A4 Berline 2,0 TDI 136 PK Omschrijving uitrusting:
Leder interieur, Multimedia Interfa
Behuizing van buitenspiegels in koetswerkkleur, geïntegreerde richtingaanwijzers (LED), autosnelwegfunctie (3 cycli), Daglicht vooraan, Gelaagde voorruit, Bumpers in koetswerkkleur, Mistkoplampen geïntegreerd in de voorspoiler, Halogeenkoplampen, Deurhandgrepen in koetswerkkleur
Neen hoor. Dan heb je de lichtmetalen velgen zoals die donkergrijze die je had gequote.
De 2.0l TDi en 1.8 TFSI gaan ze aanbieden in 3 versies: 120, 136 en 163 pk voor België. Vanaf de 136 pk-versie heb je lichtmetalen velgen, dus je hebt standaard lichtmetalen velgen.
Neen hoor. Dan heb je de lichtmetalen velgen zoals die donkergrijze die je had gequote.
De 2.0l TDi en 1.8 TFSI gaan ze aanbieden in 3 versies: 120, 136 en 163 pk voor België. Vanaf de 136 pk-versie heb je lichtmetalen velgen, dus je hebt standaard lichtmetalen velgen.
Mja ben ik toch ni zo zeker van:
volgens DirectLease (is nu wel niet onze leasemaatschappe, maar wel een met online cataloog) zijn het stalen velgen met kunstof deksels:
Mja ben ik toch ni zo zeker van:
volgens DirectLease (is nu wel niet onze leasemaatschappe, maar wel een met online cataloog) zijn het stalen velgen met kunstof deksels: http://directlease.be/DLBe/nl/equipm...ypeId=15004029
Voor zo'n zaken ga je beter op de site van Audi.be en ga je naar A4 > Cijfers en uitrusting > Standaarduitrusting. Dan ben je écht zeker.
Van die velgen heb je blijkbaar gelijk, het zijn deksels tot een motor van 118 kW. Daarna heb je de lichtmetalen velgen die afgebeeld staan op die donkergrijze.
Ik zal me vergist hebben met de 136/163 pk-versie. My mistake.
Edit: Dik kl*te eigenlijk, want in Duitsland heb je al lichtmetalen velgen op een 143 pk-versie (136 voor België). In België dus duidelijk niet.
ik heb daar een vraagje over,ik heb nu et 32 velg 7,5breed en ik ga naar et30 velg 8,5 breed.
problemen?
Dat zal toch heeel nipt worden. Die MTM's staan achteraan al gevaarlijk breed, geen id of ze zouden raken (9.5 breed, 275 band)
8.5 is ietsje smaller, dus achteraan zou het mss wel gaan, maar op de vooras zal full-lock sturen mss niet meer gaan.
Dat zal toch heeel nipt worden. Die MTM's staan achteraan al gevaarlijk breed, geen id of ze zouden raken (9.5 breed, 275 band)
8.5 is ietsje smaller, dus achteraan zou het mss wel gaan, maar op de vooras zal full-lock sturen mss niet meer gaan.
meen je dat?
het gaat wel over een s3 dus die wielkassen zijn toch iets breder dan normaal.
dus nu 225/45/17 7,5;binnenkort 225/40/18 8,5.(of moet ik voor de zekerheid ne225/35/18 nemen)
hoeveel cm komt er in de praktijk dan bij?
alvast merci
Comment