Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oef, een nieuw blad!
    Dit vond ik knapper dan met SFG eigenlijk:

Comment

• Ik vind die soms ook wel knapper dan met SFG, is beetje afhankelijk van de kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten

Angel eyes
        Vandaag zo een A3 met Angel eyes voor het eerst gezien. Echt knap
        De bestuurder was zo'n Nemo-type.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten

Zo, die ziet er ook netjes uit. Ik mag binnenkort ook een nieuwe firmawagen bestellen. Iemand enig idee of dit de standaard velgen zijn, en zoneen, wat zijn eigenlijk de standaardvelgen?

Die op de foto is toch een gewone A4 he? Xenon mag niet bij ons (leasing ) maar zo ziet hij er wel netjes uit!

Zijn de mistlichten vooraan standaard?
          Last edited by ; 11/05/2008, 22:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk Berichten
            Zo, die ziet er ook netjes uit. Ik mag binnenkort ook een nieuwe firmawagen bestellen. Iemand enig idee of dit de standaard velgen zijn, en zoneen, wat zijn eigenlijk de standaardvelgen?

Die op de foto is toch een gewone A4 he? Xenon mag niet bij ons (leasing ) maar zo ziet hij er wel netjes uit!

Zijn de mistlichten vooraan standaard
            Dat zijn inderdaad de standaard velgen voor een A4. En het zijn de gewone lichten. En mistlichten zijn standaard, op alle versies (ook de 120 pk-versies).

Let wel, als je een 2.0l TDi of 1.8 TFSI neemt van 120 pk krijg je standaard deksels:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
              Dat zijn inderdaad de standaard velgen voor een A4. En het zijn de gewone lichten. En mistlichten zijn standaard, op alle versies (ook de 120 pk-versies).

Let wel, als je een 2.0l TDi of 1.8 TFSI neemt van 120 pk krijg je standaard deksels:
              Die wij mogen bestellen is:

New A4 Berline 2,0 TDI 136 PK
              Omschrijving uitrusting:
              Leder interieur, Multimedia Interfa
              Behuizing van buitenspiegels in koetswerkkleur, geïntegreerde richtingaanwijzers (LED), autosnelwegfunctie (3 cycli), Daglicht vooraan, Gelaagde voorruit, Bumpers in koetswerkkleur, Mistkoplampen geïntegreerd in de voorspoiler, Halogeenkoplampen, Deurhandgrepen in koetswerkkleur

Wieldeksels dus neem ik aan???

Comment

Wieldeksels dus neem ik aan???
                Neen hoor. Dan heb je de lichtmetalen velgen zoals die donkergrijze die je had gequote.

De 2.0l TDi en 1.8 TFSI gaan ze aanbieden in 3 versies: 120, 136 en 163 pk voor België. Vanaf de 136 pk-versie heb je lichtmetalen velgen, dus je hebt standaard lichtmetalen velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                  Neen hoor. Dan heb je de lichtmetalen velgen zoals die donkergrijze die je had gequote.

De 2.0l TDi en 1.8 TFSI gaan ze aanbieden in 3 versies: 120, 136 en 163 pk voor België. Vanaf de 136 pk-versie heb je lichtmetalen velgen, dus je hebt standaard lichtmetalen velgen.

Mja ben ik toch ni zo zeker van:
                  volgens DirectLease (is nu wel niet onze leasemaatschappe, maar wel een met online cataloog) zijn het stalen velgen met kunstof deksels:
                  Lease elk automerk bij DirectLease ✓ Zakelijke leaseauto’s voor de beste prijs & service ✓ Kies het merk en model en stel je eigen leaseauto samen.

Comment

Mja ben ik toch ni zo zeker van:
                    volgens DirectLease (is nu wel niet onze leasemaatschappe, maar wel een met online cataloog) zijn het stalen velgen met kunstof deksels:
                    http://directlease.be/DLBe/nl/equipm...ypeId=15004029
                    Voor zo'n zaken ga je beter op de site van Audi.be en ga je naar A4 > Cijfers en uitrusting > Standaarduitrusting. Dan ben je écht zeker.

Van die velgen heb je blijkbaar gelijk, het zijn deksels tot een motor van 118 kW. Daarna heb je de lichtmetalen velgen die afgebeeld staan op die donkergrijze.

Ik zal me vergist hebben met de 136/163 pk-versie. My mistake.

Edit: Dik kl*te eigenlijk, want in Duitsland heb je al lichtmetalen velgen op een 143 pk-versie (136 voor België). In België dus duidelijk niet.
                    Last edited by ; 11/05/2008, 23:01.

Comment

• TuningWorld Bodensee 2008

Comment

• Artikel: http://www.fourtitude.com/news/publi...cle_3996.shtml
                        Gallery: http://www.fourtitude.com/gallery/ga...0Bodensee/2008

Comment

• R8 en S5 zonder bestickering en dan

Comment

• Comment

• De A4 Avant TDI MTM is klaar voor de meet zondag!

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                De A4 Avant TDI MTM is klaar voor de meet zondag!

OMG,welke et waarde hebben die MTM's?(en uw A4 standaard?)

Comment

• ET 30 tov 42 standaard

Comment

• ik heb daar een vraagje over,ik heb nu et 32 velg 7,5breed en ik ga naar et30 velg 8,5 breed.
                                    problemen?

Comment

De A4 Avant TDI MTM is klaar voor de meet zondag!

Vet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                        ik heb daar een vraagje over,ik heb nu et 32 velg 7,5breed en ik ga naar et30 velg 8,5 breed.
                                        problemen?
                                        Dat zal toch heeel nipt worden. Die MTM's staan achteraan al gevaarlijk breed, geen id of ze zouden raken (9.5 breed, 275 band)
                                        8.5 is ietsje smaller, dus achteraan zou het mss wel gaan, maar op de vooras zal full-lock sturen mss niet meer gaan.

Comment

Dat zal toch heeel nipt worden. Die MTM's staan achteraan al gevaarlijk breed, geen id of ze zouden raken (9.5 breed, 275 band)
                                          8.5 is ietsje smaller, dus achteraan zou het mss wel gaan, maar op de vooras zal full-lock sturen mss niet meer gaan.
                                          meen je dat?
                                          het gaat wel over een s3 dus die wielkassen zijn toch iets breder dan normaal.
                                          dus nu 225/45/17 7,5;binnenkort 225/40/18 8,5.(of moet ik voor de zekerheid ne225/35/18 nemen)
                                          hoeveel cm komt er in de praktijk dan bij?
                                          alvast merci
                                          Last edited by gahan; 16/05/2008, 19:07.

Comment

Working...
                                          X