Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren de nieuwe A4 avant zien rijden op de Leuvensesteenweg (met garagenummerplaten) Wat een zalige auto

Comment

• Hehe idd, de A4 is een (nog) mooiere auto geworden!
      Lekkere agressieve snuit en strakke lijnen ^^

Binnenkort de A3 ook
      Last edited by ; 20/05/2008, 10:02. Reden: da ipv de

Comment

• de kont van de A4 vind'k nochtans niet zo mooi ! die van de A6 bv vind'k véél mooier
        freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten

Izzy,

maak me eens gelukkig en zeg dat dit Cascadeblauw is (Sphere Blue)

Weet nog altijd niet hoe dat in 't echt op de wagen 'pakt'
          Last edited by BertVS; 21/05/2008, 00:06.
          BMW 420dA : >>>

Comment

• Hier verderop staat een Audi C4 A6 2.5 TDI, kombi, in rood

fak dat is vet! Zou er is een foto van moeten nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Hier verderop staat een Audi C4 A6 2.5 TDI, kombi, in rood

Waar wacht je op, je moest al weg zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Waar wacht je op, je moest al weg zijn!

Ik heb 'm al is van nader bij bekeken, zaten toch wat minpuntjes aan. Maar gewoon die kar zo vet vinden in die kleur is abnormaal voor mij. Echt dik dat rood.

Comment

• Weet iemand hoe het komt dat Audi als benaming voor zijn breakversies 'Avant' gebruikt? Hoe komen ze bij die naam? Wat is het verhaal erachter?

Vroeg me dat gwn af...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
                    Weet iemand hoe het komt dat Audi als benaming voor zijn breakversies 'Avant' gebruikt? Hoe komen ze bij die naam? Wat is het verhaal erachter?

Vroeg me dat gwn af...
                    Neen, vraag eens aan Avantus.

Comment

• Ik dacht van 'avantgarde' -> avantgardistisch. Iets alternatief/vooruitstrevend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        Ik dacht van 'avantgarde' -> avantgardistisch. Iets alternatief/vooruitstrevend
                        Welk merk is eigenlijk het eerst op de break-versie gekomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Hier verderop staat een Audi C4 A6 2.5 TDI, kombi, in rood

Audi is vet in het rood. Hier in Gent kom ik tegenwoordig heel frequent een A4 B7 Avant S-line (zonder dakrails ) tegen in het rood. Zou het zelf niet durven bestellen, maar is zo schoon...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                            Welk merk is eigenlijk het eerst op de break-versie gekomen?
                            Als het tussen Audi, BMW en Mercedes gaat denk ik dat Mercedes een van de eerste was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                              Audi is vet in het rood. Hier in Gent kom ik tegenwoordig heel frequent een A4 B7 Avant S-line (zonder dakrails ) tegen in het rood. Zou het zelf niet durven bestellen, maar is zo schoon...
                              auto's met een KLEUR

Comment

• Echt hé, bordeaux, donkergroen, bruintinten, blauw, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                  Ja!! Ook al zien rijden. Hij heeft shadowline ook, echt een vette kar!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
                                    heb ik inderdaad een paar weken ook eens zien staan aan St-Jabobsplein ... uber vette kar! shadowline op zo'n knappe rode is een serieuze eye-catcher!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
                                      Klopt, en verdonkerde achterruiten ook geloof ik. Kom hem bijna altijd tegen bij ons in de buurt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                        Izzy,

maak me eens gelukkig en zeg dat dit Cascadeblauw is (Sphere Blue)

Weet nog altijd niet hoe dat in 't echt op de wagen 'pakt'
                                        Lijkt op de foto nogal donker om Cascadeblauw te zijn. Maar ik zou ook niet meteen weten welke kleur het anders is?

In het Contact Center is een Cascade-blauwe S-line als je'm eens in het echt wil zien.

Comment

• Knappe TT

Comment

Working...
                                          X