Gisteren de nieuwe A4 avant zien rijden op de Leuvensesteenweg (met garagenummerplaten) Wat een zalige auto
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
maak me eens gelukkig en zeg dat dit Cascadeblauw is (Sphere Blue)
Weet nog altijd niet hoe dat in 't echt op de wagen 'pakt'Last edited by BertVS; 21/05/2008, 00:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHier verderop staat een Audi C4 A6 2.5 TDI, kombi, in rood
fak dat is vet! Zou er is een foto van moeten nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWaar wacht je op, je moest al weg zijn!
Ik heb 'm al is van nader bij bekeken, zaten toch wat minpuntjes aan. Maar gewoon die kar zo vet vinden in die kleur is abnormaal voor mij. Echt dik dat rood.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk BerichtenWeet iemand hoe het komt dat Audi als benaming voor zijn breakversies 'Avant' gebruikt? Hoe komen ze bij die naam? Wat is het verhaal erachter?
Vroeg me dat gwn af...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk dacht van 'avantgarde' -> avantgardistisch. Iets alternatief/vooruitstrevend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHier verderop staat een Audi C4 A6 2.5 TDI, kombi, in rood
fak dat is vet! Zou er is een foto van moeten nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenWelk merk is eigenlijk het eerst op de break-versie gekomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenAudi is vet in het rood. Hier in Gent kom ik tegenwoordig heel frequent een A4 B7 Avant S-line (zonder dakrails ) tegen in het rood. Zou het zelf niet durven bestellen, maar is zo schoon...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenAudi is vet in het rood. Hier in Gent kom ik tegenwoordig heel frequent een A4 B7 Avant S-line (zonder dakrails ) tegen in het rood. Zou het zelf niet durven bestellen, maar is zo schoon...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk BerichtenJa!! Ook al zien rijden. Hij heeft shadowline ook, echt een vette kar!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk BerichtenJa!! Ook al zien rijden. Hij heeft shadowline ook, echt een vette kar!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenIzzy,
maak me eens gelukkig en zeg dat dit Cascadeblauw is (Sphere Blue)
Weet nog altijd niet hoe dat in 't echt op de wagen 'pakt'
In het Contact Center is een Cascade-blauwe S-line als je'm eens in het echt wil zien.
Comment
Comment