Dat S-kit staat de Q7 toch zo goed eh
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenFak dat is eigenlijk wel lekker!
Supervet design van velgen. Alleen 1-2" kleiner en een deftige band errond!
Opzich zijn dat gewone velgen, maar omdat die zo groot zijn zijn ze zo lekker.
RRD-style .
Comment
-
Wat is dat met die booskijkers?
Voor derest wel
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWat is dat met die booskijkers?
Voor derest wel
RECHTS, RECHTS, RECHTS!!!!
Behalve dat wit omrande single frame
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk BerichtenIdd!
Comment
-
Vraagje aan diegene die de onderdelencataloog van Audi kennen:
Is het mogelijk voor dit type A6 om het koplampglas apart te bestellen van het binnenwerk? En wat zou dit kosten?
Want zit momenteel met 1 mat glas en 1 helder door een overvliegende duif, die nu niet meer veel gaat vliegen .
Comment
-
doet serieus afbreuk aan de wagen imo
Comment
-
Hmm hier lijkt toch iets vreemd aan de hand met de achterlichten? Doet mij wat aan een Dodge Calibre, geen goede zaak.
Hoewel ik de Q7 eigenlijk hondslelijk vind, en dan vooral de enorme logge plompe neus met veel te kleine koplampen, en dan die lange break daar nog achter geplakt, vind ik die zwarte en witte met Rinspeed velgen ENORM VET!!
SUV-tuning is wel iets waar ik voor te vinden ben: passend verlagen en dikke velgen, en je hebt altijd een moddervette auto. Niet te veel bling bling, Brabus vind ik te ver gaan, Hamann hetzelfde. Eerder richting Cayenne GTS dus...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenAls het een RS4 White Exclusive is is dat standaard, ik vind het wel knap.
Een wit single frame kan je niet als optie appart nemen.
En aan de witte inlegplaatjes in de deur (die je ziet op de onderste foto), ben je het zeker...
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWat is er mis met dat witte SFR?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk BerichtenDat ik het niet mooi vind. Dat mag toch he?
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenHondslelijk die Q7's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie lelijke achterspoiler weg en Rinspeed-velgen eronder
Comment
Comment