Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn vader zijn Mercedes E 220 CDI (A) heeft nu 315 000km en hij zit toch wel op het einde van zijn latijn. Wachten op de nieuwe E is geen optie, de wagen heeft geen pit meer, en hij werkt hard genoeg om zich nu wel een andere wagen te kopen ipv met zo'n "afgeragde bak" te blijven rondtoeren.
Hij wil zich voorlopig een Audi A8 / S 320 CDI halen in Duitsland. Kan iemand mij eens kort zeggen hoe we tewerk moeten gaan indien we zouden opteren voor de Audi A8 uit bovenstaande link ?
Mijn vader zijn Mercedes E 220 CDI (A) heeft nu 315 000km en hij zit toch wel op het einde van zijn latijn. Wachten op de nieuwe E is geen optie, de wagen heeft geen pit meer, en hij werkt hard genoeg om zich nu wel een andere wagen te kopen ipv met zo'n "afgeragde bak" te blijven rondtoeren.
Hij wil zich voorlopig een Audi A8 / S 320 CDI halen in Duitsland. Kan iemand mij eens kort zeggen hoe we tewerk moeten gaan indien we zouden opteren voor de Audi A8 uit bovenstaande link ?
Er is een topic gestart door gTa dat uitlegt hoe je te werk moet gaan en je kan daar je vragen stellen.
Even zoeken.
Ik ken het topic, maar sinds 2007 is het toch veel eenvoudiger geworden.
Op voorhand contacteren, er naartoe gaan, en je kan hem na betaling onmiddellijk meenemen wanneer de verkoper over transitplaten beschikt, toch ? Graag dringend hulp!
Comment