fak wat een lekkere A6!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDat was die full full full A6 zeker he?
Prachtige kleur imo, is dat een exclusive kleurtje? Nog nooit bij ons een A6 in die kleur gezien.
Is inderdaad zo goed als full option en 't kleur is canyonrood. Nu zie ik dat die op Audi.be niet meer te kiezen is (vroeger wel dacht ik toch...) maar op Audi.nl (nog) wel. Het is echt een prachtkleur (op de foto hierboven komt 't niet goed tot zijn recht, de zon zit er te fel op ofzo en idd nogal tegen 't oranje aan). Deze kleur op een A6 avant (bijna dezelfde uitvoering... s-line enzo...) heb ik in België (Belgische A6) al eens gespot .. is super origineel (veel aparter dan de zoveelste zwarte A6)!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenDankje Fernand, ik neem het alvast eens door.
Rijden jullie niet met zo'n Audi A8 3.0 TDI ? Ervaringen ?
Prestaties ? Comfort ?
Welke opties hebben jullie zoal ?
Comment
-
Audi S8
Ooit ga ik de kans krijgen om een Audi S8 van zeer dichtbij te bewonderen (kan ook binnenkort zijn). Het gaat om een S8 van kameraad van vriend van m'n broer... Nu moet ik 'm enkel naar hier zien te krijgen.
Heb vandaag sms gekregen dat die in Lokeren staat. Maar ja geen zin tot daar te gaan eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenHet gaat om een S8 van kameraad van vriend van m'n broer...
Ik heb onlangs gehoord van een maat van mijn neef, dat die zijn kameraad iemand kent in zijn wijk die in de straat van zijn vakantiehuis een RS6 heeft zien staan.
'k Hoop dat ik het eens gaat zien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenVet!
Ik heb onlangs gehoord van een maat van mijn neef, dat die zijn kameraad iemand kent in zijn wijk die in de straat van zijn vakantiehuis een RS6 heeft zien staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenVet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenOoit ga ik de kans krijgen om een Audi S8 van zeer dichtbij te bewonderen (kan ook binnenkort zijn). Het gaat om een S8 van kameraad van vriend van m'n broer... Nu moet ik 'm enkel naar hier zien te krijgen.
Heb vandaag sms gekregen dat die in Lokeren staat. Maar ja geen zin tot daar te gaan eh
Comment
-
En ondertussen toer ik rond met een A3 1.9 TDI e Spotback als vervangwagen. Best nog leuk bakje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenEn ondertussen toer ik rond met een A3 1.9 TDI e Spotback als vervangwagen. Best nog leuk bakje.
Zalige bakjes idd, TTN had er ooit één mee op de Audi-meeting, jammer dat je ze alleen in basis uitvoering krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenWoont hij in lokeren? Ik ben van daar, maar heb er nog nooit een S8 gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenWoont hij in lokeren? Ik ben van daar, maar heb er nog nooit een S8 gezien
Het is nen zwarte S8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten'ie rijdt alleen via de weg waar de poetsvrouw van de neef van m'n overgrootmoeder werkt, daarmee wss
2 maal hetzelfde zeggen is niet grappig meer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenKerel, wtf, ik heb die mop al gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenKerel, wtf, ik heb die mop al gemaakt.
Snotneus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenLook who's talking.
Comment
Comment