Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als je het zo bekijkt rijdt Vicky toch wat rustiger dan Tiff die blijkbaar moeite heeft met de Audi onder controle te houden. Op vlak van rijden is de EVO dan wel duidelijk de betere, op vlak van looks daar zou ik ook voor de EVO gaan uiteindelijk . Vanaf nu ben ik voor eeuwig uit dit topic geband
Zalige bakjes idd, TTN had er ooit één mee op de Audi-meeting, jammer dat je ze alleen in basis uitvoering krijgt.
Mét shiftindicator om nog zuiniger te rijden.
Ik zit nu aan 5,2L/100KM dus das mooi. Ik rijd wel niet even sportief als met m'n andere, dat zal ik straks eens doen. Op de deur staat er echter 4,5L/100KM maar we kennen die truck wel zeker.
Basisuitvoering valt goed mee en de concert radio valt ook te pruimen. Ik ben eigenlijk best tevreden maar daarvoor had ik wel 2 dagen een Toyota Auris 1.4i als vervangwagen, misschien vandaar.
Als je het zo bekijkt rijdt Vicky toch wat rustiger dan Tiff die blijkbaar moeite heeft met de Audi onder controle te houden. Op vlak van rijden is de EVO dan wel duidelijk de betere, op vlak van looks daar zou ik ook voor de EVO gaan uiteindelijk . Vanaf nu ben ik voor eeuwig uit dit topic geband
tiff is in gelijk welk filmpje dat je van hem ziet duidelijk geen AWD rijder, tiff is god in driften enzo
Die SQ heeft duidelijk ook al wat km's achter de rug, gezien het doorhangen in de bochten. Het is echter niet meer dan normaal dat het onderstel van een kar uit '84 minder geavanceerd is dan dat van eentje bijna 20 jaar later, zeker een lancer EVO
EVO VI blijft de beste (en snelste) Lancer die er gemaakt is
Ik zit nu aan 5,2L/100KM dus das mooi. Ik rijd wel niet even sportief als met m'n andere, dat zal ik straks eens doen. Op de deur staat er echter 4,5L/100KM maar we kennen die truck wel zeker.
Basisuitvoering valt goed mee en de concert radio valt ook te pruimen. Ik ben eigenlijk best tevreden maar daarvoor had ik wel 2 dagen een Toyota Auris 1.4i als vervangwagen, misschien vandaar.
Die shiftindicator zou op de andere A3's ook moeten zitten vanaf de facelift, ik ben eens benieuwd
Ik ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig om te zien of mijn ideale schakelmoment in de gegeven omstandigheid hetzelfde is als die dat de software mij opgeeft
Ik moet onder de 2000 toeren schakelen op hij zaagt al.
Als je optrekt, dus door duwt, zegt hij niets dan laat hij je gewoon doen.
Als je aan het "cruisen" bent zegt ie wel of je al dan niet moet op of terugschakelen.
Die shiftindicator zou op de andere A3's ook moeten zitten vanaf de facelift, ik ben eens benieuwd
Zo'n shiftindicator verandert wel je rijstijl hoor. Als je er een lange tijd mee rijdt, en je volgt de acties van de shiftindicator dan wordt, in mijn geval toch, je rijstijl een pak rustiger en minder belastend voor de motor.
Ik vind de opstelling vrij idioot eigenlijk . Je moet altijd naar de klein schermpje tussen je tellers zien ipv je ogen op de weg te houden. Beter zou zijn een klein ledje bovenaan je stuur.
Ik verander m'n rijstijl niet omdat ik eigenlijk niet geneigd ben er naar toe te kijken omwille van de positie. Het zou wel helpen maar de positie moet anders.
Comment