Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Sublieme details, niet overdreven want daar hou ik ook niet van.
    Zal wel wat kosten zeker ?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

    Comment


    • Ik heb een licht vermoeden van wel ja

      Comment


      • Nog mooie velg voor een D3

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Carbon inleg voor de R8 door PPI, verdomd knap!
          Inderdaad, dat maakt het interieur AF imo.

          Comment


          • 20" Sportec dacht ik.

            Comment


            • Audi indestructable


              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


              • Evo 6 vs Quattro Turbo:

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Comment


                • Sleuren dat die Sport Quattro doet

                  Comment


                  • Als je het zo bekijkt rijdt Vicky toch wat rustiger dan Tiff die blijkbaar moeite heeft met de Audi onder controle te houden. Op vlak van rijden is de EVO dan wel duidelijk de betere, op vlak van looks daar zou ik ook voor de EVO gaan uiteindelijk . Vanaf nu ben ik voor eeuwig uit dit topic geband

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                      En ook gigantisch zuinig zeker?

                      Zalige bakjes idd, TTN had er ooit één mee op de Audi-meeting, jammer dat je ze alleen in basis uitvoering krijgt.
                      Mét shiftindicator om nog zuiniger te rijden.

                      Ik zit nu aan 5,2L/100KM dus das mooi. Ik rijd wel niet even sportief als met m'n andere, dat zal ik straks eens doen. Op de deur staat er echter 4,5L/100KM maar we kennen die truck wel zeker.

                      Basisuitvoering valt goed mee en de concert radio valt ook te pruimen. Ik ben eigenlijk best tevreden maar daarvoor had ik wel 2 dagen een Toyota Auris 1.4i als vervangwagen, misschien vandaar.
                      AutoMinded.be

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Daud Bekijk Berichten
                        Als je het zo bekijkt rijdt Vicky toch wat rustiger dan Tiff die blijkbaar moeite heeft met de Audi onder controle te houden. Op vlak van rijden is de EVO dan wel duidelijk de betere, op vlak van looks daar zou ik ook voor de EVO gaan uiteindelijk . Vanaf nu ben ik voor eeuwig uit dit topic geband
                        tiff is in gelijk welk filmpje dat je van hem ziet duidelijk geen AWD rijder, tiff is god in driften enzo

                        Die SQ heeft duidelijk ook al wat km's achter de rug, gezien het doorhangen in de bochten. Het is echter niet meer dan normaal dat het onderstel van een kar uit '84 minder geavanceerd is dan dat van eentje bijna 20 jaar later, zeker een lancer EVO

                        EVO VI blijft de beste (en snelste) Lancer die er gemaakt is

                        Comment


                        • Audi Quattro in groep B rally

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                            Mét shiftindicator om nog zuiniger te rijden.

                            Ik zit nu aan 5,2L/100KM dus das mooi. Ik rijd wel niet even sportief als met m'n andere, dat zal ik straks eens doen. Op de deur staat er echter 4,5L/100KM maar we kennen die truck wel zeker.

                            Basisuitvoering valt goed mee en de concert radio valt ook te pruimen. Ik ben eigenlijk best tevreden maar daarvoor had ik wel 2 dagen een Toyota Auris 1.4i als vervangwagen, misschien vandaar.
                            Die shiftindicator zou op de andere A3's ook moeten zitten vanaf de facelift, ik ben eens benieuwd

                            Comment


                            • Verwacht geen wonderen. Als je op de baan focust zie je het zelf niet.
                              AutoMinded.be

                              Comment


                              • Ik ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig om te zien of mijn ideale schakelmoment in de gegeven omstandigheid hetzelfde is als die dat de software mij opgeeft

                                Comment


                                • Ik moet onder de 2000 toeren schakelen op hij zaagt al.

                                  Als je optrekt, dus door duwt, zegt hij niets dan laat hij je gewoon doen.
                                  Als je aan het "cruisen" bent zegt ie wel of je al dan niet moet op of terugschakelen.
                                  AutoMinded.be

                                  Comment


                                  • In the city kan het mss nog handig zijn met een naft

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Die shiftindicator zou op de andere A3's ook moeten zitten vanaf de facelift, ik ben eens benieuwd
                                      Zo'n shiftindicator verandert wel je rijstijl hoor. Als je er een lange tijd mee rijdt, en je volgt de acties van de shiftindicator dan wordt, in mijn geval toch, je rijstijl een pak rustiger en minder belastend voor de motor.

                                      Ik vind de opstelling vrij idioot eigenlijk . Je moet altijd naar de klein schermpje tussen je tellers zien ipv je ogen op de weg te houden. Beter zou zijn een klein ledje bovenaan je stuur.

                                      Comment


                                      • Of zo'n stemmetje "change gear you idiot"

                                        Comment


                                        • Ik verander m'n rijstijl niet omdat ik eigenlijk niet geneigd ben er naar toe te kijken omwille van de positie. Het zou wel helpen maar de positie moet anders.
                                          AutoMinded.be

                                          Comment

                                          Working...
                                          X