Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vorige week nog eens zo'n double frame D3 tegengekomen. Vind die eigenlijk knapper dan de SFG's...

Comment

• Comment

• Comment

• 6 dagen later, 580 mijl op de teller.. en een stelletje jaloerse types in je buurt...
          Ok. So following on from my thread last weekend when I detailed my brand new Audi here are some update shots. Audi A4 S-Line Detail (Pic Heavy)

It appears that there are some seriously sick & jealous people living in this world & one who is capable of destroying £35k of brand new motor decided to pick on me!

This is what I woke up to on Saturday morning! An entire car 6 days old, 580 miles on the clock completely covered in some kind of paint stripper.

My CCTV found a few outlines of people lurking in the shadows but they managed to keep out of frame. The police seem to have zero interest in this & I personally am sick to my stomach.

Comment

• Comment

• Special Paint

Comment

• Misselijk-makend

Wat zijn de gevolgen als die producten 'toevallig' op een mens terechtkomen...?
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Hij is wel geil in het wit. Maar hoe marginaal kan je zijn om iemand anders zijn wagen zo te verneuken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                    Vorige week nog eens zo'n double frame D3 tegengekomen. Vind die eigenlijk knapper dan de SFG's...

Zowieso mooier met double frame!
                    Veel statiger en gespierder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Maak dat mee!

Comment

• Wat een misserie, als'k dat ooit iemand zie doen..

Comment

• Shit gast, wa een klootzakskes! Ask iemand da ooit zie doen hé..

Comment

• Het is erg gesteld met sommige...

Dat je zoiets doet brengt ons terug naar het stenen tijdperk in mijn ogen.

Comment

• jezus... da's om ziek van te worden...

stelletje hufters!

Comment

• Wie doet nu zoiets?

Enfin ja, beter een garage kopen dan

Comment

• SHIT

Dit is wel hatelijk!
                                  AutoMinded.be

Comment

• Word je wakker, zie je dit

Echt hatelijk de mensen die dit doen. Zielig gewoon..

Comment

• stenigen die daders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Ik ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig om te zien of mijn ideale schakelmoment in de gegeven omstandigheid hetzelfde is als die dat de software mij opgeeft
                                        Tijdens de testrit met de A4 vastgesteld dat er een serieus verschil was.
                                        Op een licht afglooiende weg wou hij me bij 70 km/h in 5de ...
                                        BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                          Audi Quattro in groep B rally

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          Rond 2:50 moet je eens letten hoe vlot hij schakelt. Was toen al een soort DSG dacht ik.

Comment

Working...
                                          X