Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• M'n garagist heeft een nieuw speeltje uit Duitsland gehaald.
    Een A8 4.2 van 2005, dacht ik, nog de versie zonder SFG, fully, fully loaded. Zwart, met een grijs interieur.

Wat een kar, wat een kar

Het geluid van die V8, de wegligging (quattro ) en de kracht.
    Ongelooflijk hoe rap je aan een zwaar illegale snelheid zit(uiteraard getest in DE). Fotootjes staan op mijn gsm, die zet ik er wel ng eens bij...

Comment

• Vette A4!

Comment

• Ja, al gezien in Ieper
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Ja, al gezien in Ieper
          Wel raar met dat wit en dat chroom samen op een velg..

Comment

• Het is geslaagd, zag hem afkomen een tijd terug in Ieper en ik was aan het kwijlen man! Ze is echt lekker!
            AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              sub 6sec naar 100 A3 1.9TDI quattro

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

toch snel voor zo'n dieseltje
              2.5bar turbodruk.
              Ma fak! Hoe zalig .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                Vette A4!

wowie speciaal!

Trouwens... wat is mooier..? Zo'n smalle nr-plaat vooraan zoals op een SFG op deze foto of beter een brede (een europese, die de volledige 'uitsparing' bedekt)?

Comment

• Dat is een A4 van Rieger tuning

Comment

• Weet hier iemand waar ik een RNS-E voor een Audi A3 kan bestellen en laten inbouwen tegen een schappelijke prijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                      wowie speciaal!

Trouwens... wat is mooier..? Zo'n smalle nr-plaat vooraan zoals op een SFG op deze foto of beter een brede (een europese, die de volledige 'uitsparing' bedekt)?
                      Op zo'n A4 zou ik een brede steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                        wowie speciaal!

Naar de garage gaan en de Zwitserse plaathouder bestellen, dan naar de stickershop en een mooi op maat gemaakte stickernrplaat in hangen.

Zou het zo doen bij alle SFG-Audi modellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                          Vette A4!

superknap!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                            Naar de garage gaan en de Zwitserse plaathouder bestellen, dan naar de stickershop en een mooi op maat gemaakte stickernrplaat in hangen.

Zou het zo doen bij alle SFG-Audi modellen.
                            Kan je dit eens aantonen met foto's wat je juist bedoeld?

Comment

• De stomme CC in Duitsland reset altijd en de Belgische werkt niet.
                              AutoMinded.be

Comment

• Ik heb dat probleem enkel in Firefox, niet in IE7.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Kan je dit eens aantonen met foto's wat je juist bedoeld?
                                  Wel, Audi maakt verschillende plastieken latten om de nr-plaat te bevestigen op de SFG.
                                  Een overzicht van de nummerplaathouders voor de Single Frame Grille (SFG)

In Belgie is dat een lelijk ding waar je telkens met vijzen moet werken:

Voor Duitsland is er een ander systeem waar je gewoon je nrplaat moet inschuiven en je dus niet opgescheept zit met lelijke vijzen en randen.

Nog een voorbeeld

In Zwitserland hebben ze kleine plaatjes, dus is er een speciale uitsparing voor hen:

Je kan natuurlijk ook voor de US-look gaan:

Of de US-look zonder houder:

Heb als voorbeeld de A6 genomen, maar dit bestaat voor zover ik weet voor alle modellen met SFG.
                                  Ik vind de Duitse houder een must, want ben een detailvitter op het gebied van auto's (cf mijn mening over de klinken van de nieuwe A4 ).

De mannen die in de onderdelencataloog van Audi kunnen moeten maar eens de verschillende onderdelennrs opzoeken.

@ Mods: Sry voor de 3-foto's-regel, maar ik vond het duidelijker om het overzicht in 1 post te zetten.

Comment

• Zou je dat gewoon kunnen nabestellen bij je Audi stealer? Ik zie zo'n Duits geval wel zitten voor m'n Europese nummerplaat, moet er niet geboord worden.

Bedankt voor de info trouwens

Comment

• Denk dat de gemiddelde stealer het bestaan van dees dingen niet kent .

Zou eens rondzoeken op het internet naar het onderdeelnummer van dat stuk plastiek en dan daarmee naar de dealer stappen.

Comment

• @ Corneel

merci voor die verduidelijkende foto's! De duitse uitvoering is wel 't knapst lijkt me.

En euh, dat van die klinken is je ondertussen al vergeven hoor ... je kan weinig aan je aandoening doen hé ... zodus

Comment

• Aankoopadvies Audi A4 1.9tdi (bwjr '96) Wat zijn de punten waarop je moet letten bij de aankoop van een Audi A4 1.9 TDI (bwjr '96) (110pk)

-Zijn er bepaalde punten/gekende problemen ?
                                          -Hoeveel km's kunnen deze blokken aan bij goed onderhoud ? Wanneer starten de grote kosten?
                                          - Hoe rijden deze auto's bij snelheden van 160-170 km/u ?

Danku

Comment

Working...
                                          X