Die trekt toch al geen kanten op de A4.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexos Bekijk BerichtenDe mijne
Spijtig genoeg geen echte S4 maar ne mens moet ergens beginnen é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenAl een topic in 'mijn auto' aangemaakt? Ziet er mij een ongelooflijk plezant karretje uit
En eerlijk gezegd is er nog niet zoveel aan gedaan
Volgen nog 2 kleine updates aan het interieur, dan open ik misschien wel een topic
Maar is idd een "plezant karretje", vooral met dit weer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie trekt toch al geen kanten op de A4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenWelke motor zit hierin? Toch wel een mooie auto om mee te beginnen.
Af en toe de paardjes eens losgooien, maar op het gemakje dakloos cruizen is ook genieten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexos Bekijk BerichtenIs een 1.8T met 163pk, doet zijn werk niet slecht
Af en toe de paardjes eens losgooien, maar op het gemakje dakloos cruizen is ook genieten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenEnk vind er niets aan, percies een ingedeukte a4 cabrio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenAmai tzal nog ni zijn!
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenAl eens een A4 cabrio gezien?
Echt he
Comment
-
Is er iemand die weet heeft van een wegklpabare trekhaak voor een A6 Berline van 2006 waarvoor er niet (of zo miniem mogelijk) moet worden gezaagd in de achterbumper? Ik heb al gekeken bij Bosal en Brink maar dan moet er een flink stuk uit en dat ziet m'n pa niet zitten. Thx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenKan dat model percies niet thuisbrengenOorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenEnk vind er niets aan, percies een ingedeukte a4 cabrio
Welcome to January!
Comment
-
Dit kon je zien aankomen:
We gaan nog even verder met het vernachelen aanpassen van oudere modellen. Vind je de looks van je Audi een beetje Oudi worden? Knal dan gewoon een paar ledjes in je koplampen, dan zal iedereen denken dat ook jij in een nieuwe dure premiumcar rijdt. Tjo! De Duitse knutselclub RDI biedt nu deze koplampen aan […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
Leuk om mee te lachen, jammer om die gevestigde oudere waarden zo af te breken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIs er iemand die weet heeft van een wegklpabare trekhaak voor een A6 Berline van 2006 waarvoor er niet (of zo miniem mogelijk) moet worden gezaagd in de achterbumper? Ik heb al gekeken bij Bosal en Brink maar dan moet er een flink stuk uit en dat ziet m'n pa niet zitten. Thx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIemand?
Wil je die aftermarket steken ofzo?
Comment
Comment