Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 'k Zou het niet weten.

Maar als je het door Audi zelf zou laten steken, zal dat waarschijnlijk het zelfde mechanisme zijn als dat wat wij hebben.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Wat hebben jullie dan zitten?
      Foto's!

Comment

• even onder handen genomen vandaag, met beetje klei enzo waar nodig.

wou die uitlaten eens terug blinkend krijgen, maar die zwarte aanslag eraf krijgen bleek enorm moeilijk. Niets dat fijne staalwol en een kwartier per uitlaat niet kan oplossen

voor:

Comment

• as new!

voel me weer helemaal nicht.

Comment

• Ik maak m'n uitlaat proper met Ajax Professional.

Comment

• Papaya Orange, een kleur van Audi individual.

Comment

• Comment

• Op de R8 -> kotslelijk
                  Op de Murcie -> friggin zalig

Zo zie je dat die 2 wagens geheel verschillend zijn van elkaar, een R8 komt nog niet aan de enkels van het pimpgehalte van de Murcie...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ik vind dat die 2 ook niet te vergelijken zijn. R8 staat gelijk met Gallardo...
                    Maar over de kleur heb je gelijk.
                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                      In Lokeren, een van de eigenaars hebben ook een 996 Turbo Cabrio, staat daar ook dagelijks ( toen ik in de straat aan het werk was alleszins )

Comment

• Kheb ook al gehoort dat die Turbo er altijd staat, maar die heb ik zelf nog niet gezien .. Ik kom er zelden, enkel als we naar meerschman gaan (BMW-garage)
                        Als ik er kom staat er meestal een SL 55 AMG , mss is de R8 de opvolger.

Ben je van lokeren?

Comment

Kheb ook al gehoort dat die Turbo er altijd staat, maar die heb ik zelf nog niet gezien .. Ik kom er zelden, enkel als we naar meerschman gaan (BMW-garage)
                          Als ik er kom staat er meestal een SL 55 AMG , mss is de R8 de opvolger.

Ben je van lokeren?
                          Ja ik ben van Lokeren.
                          Die 996 Turbo Cabrio stond daar zo goed als elke dag toen we in die straat gewerkt hebben. Kheb er ook eens een SL ( kan die AMG zijn ) en Boxster S zien staan, maar ik denk dat die van klanten zijn ofzo..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten
                            Ja ik ben van Lokeren.
                            Die 996 Turbo Cabrio stond daar zo goed als elke dag toen we in die straat gewerkt hebben. Kheb er ook eens een SL ( kan die AMG zijn ) en Boxster S zien staan, maar ik denk dat die van klanten zijn ofzo..
                            996 turbo cabrio heb ik nog nooit gezien, wel al vaak de gesloten varianten (grijs en zwart)

Nog een lokers forumlid, cool
                            Met welke auto rij je als je door lokeren rijdt? Kan ik eens zien of ik je nog nooit gespot heb

Comment

• Ergens aan de kanten van Spa, knap

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Knappe achterkant, van welke designhuis is dat afkomstig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                  Ergens aan de kanten van Spa, knap

ow shit... zalig!
                                  Is ook één van de eerste keren dat ik 't geoorloofd vind om de ringen er achteraan af te laten (mss staat 't hoe dan ook op de B8 knapper/vetter zonder ringen...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Knappe achterkant, van welke designhuis is dat afkomstig?
                                    Als ik het zo bekijk denk ik ABT.

Hans.

Comment

• Thnx, echt knappe mod maar voor mij mogen de 4 ringen terug op het kofferdeksel.

Comment

996 turbo cabrio heb ik nog nooit gezien, wel al vaak de gesloten varianten (grijs en zwart)

Nog een lokers forumlid, cool
                                        Met welke auto rij je als je door lokeren rijdt? Kan ik eens zien of ik je nog nooit gespot heb
                                        Ik rijd met deze auto:

Comment

• kallo?

Comment

Working...
                                          X