Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knap in dat blauw

Comment

• @ Corneel:

Aardige km-stand.

Mijn vorige wagen, bmw 320d touring uit 2000, had toen 'm wegging 355.000 km

Comment

• nieuwe velgen voor de Q7 :

En?

Ter vergelijking

Comment

• Niet mis die ABT's, dit had anders ook de moeite geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexos Bekijk Berichten
            U vraagt, wij draaien

Fak, megavet!

Ruilen tegen een E39 M5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              oude tdi's

de nieuwe turbodiesels zijn belange zo zuinig niet, de zuinigste zijn ontworpen bijna 20 jaar terug ja. En vlot zijn ze even zo goed, mits chip zelfs vlotter dan vele krachtigere moderne diesels.

so far for evolution.
              Vlot is ie idd nog steeds, tot 50-60 km/h zijn er niet veel die meegaan, daarboven spelen de pk's hem parten.
              Getjipt is ie niet, getj0end wel (lege kat -> turbofluit )

Had u btw geen goedkoop tjipmiddel voor die tdi's? Soort cheap-ass doch zeer efficiënte p0werb0x?

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
              @ Corneel:

Aardige km-stand.

Mijn vorige wagen, bmw 320d touring uit 2000, had toen 'm wegging 355.000 km
              Tsss. Uw auto verkopen als ie net uit rodage is . Nu ja, u bent erop vooruit gegaan, A4 B6 blijft de knapste A4.
              Verkopen is hier niet aan de orde, het zal zijn zoals bij de vorige 2e wagen, tot hij niet meer door de keuring geraakt zonder grote kosten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten

Had u btw geen goedkoop tjipmiddel voor die tdi's? Soort cheap-ass doch zeer efficiënte p0werb0x?
                Ik kan dat doen ja.

oh en laat de u maar vallen hoor

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten

Héé die stond bij Heinz verleden zaterdag!

Comment

• damn, lekker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                        Héé die stond bij Heinz verleden zaterdag!
                        damn, bagger!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          damn, bagger!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten

Prachtig, al die details die de auto af maken zoals de US-plaathouder.
                            En dan nog eens die velgen .

Comment

• iemand al ervaring met Abt-tuning via audi-garage, kan dit eigenlijk nog achteraf gedaan worden?
                              betreft een 1.9 tdi van 105 pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                                iemand al ervaring met Abt-tuning via audi-garage, kan dit eigenlijk nog achteraf gedaan worden?
                                betreft een 1.9 tdi van 105 pk.
                                Is gewoon een chip als 'n ander, dus je kan dat enkel laten doen als ie al geproduceerd is.

Comment

• En Audi geeft het automatisch door aan de mannen van den BIV als ik me niet vergis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    En Audi geeft het automatisch door aan de mannen van den BIV als ik me niet vergis.
                                    dus eigenlijk beter niet doen, want is precies ook niet echt goedkoop voor de geringe winst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                                      dus eigenlijk beter niet doen, want is precies ook niet echt goedkoop voor de geringe winst.
                                      Valt te zien van hoeveel pk je vertrekt (105 in uw geval) tot waar je eindigt. Bij "lage" aantal pk's valt de BIV nog mee, maar als ik bv. m'n A3 wil chippen, vertrek ik van 160pk. Dat is 1250 euro BIV. Als ik zou chippen naar 170pk (niet dat ik dat zou doen) kost het mij nog eens 1250 euro extra aan BIV. Dan kan ik beter zien dat ik hem veilig kan laten chippen tot 211pk, want dat valt nog binnen dezelfde schaal dus ook "maar" 1250 euro extra BIV.

Of laten chippen waar ze het niet doorgeven

Comment

• abt = weinig opgegeven vermogen, maar in de praktijk zit er serieus wat meer achter

ABT chips behoren gerust tot de meer performante, en zijn zeer goed geschreven hoor.

Comment

• Maar klopt het nu dat ze bij Audi de pip's van de BIV automatisch inlichten?

Comment

Working...
                                          X