Knap in dat blauw
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexos Bekijk BerichtenU vraagt, wij draaien
Fak, megavet!
Ruilen tegen een E39 M5?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenoude tdi's
de nieuwe turbodiesels zijn belange zo zuinig niet, de zuinigste zijn ontworpen bijna 20 jaar terug ja. En vlot zijn ze even zo goed, mits chip zelfs vlotter dan vele krachtigere moderne diesels.
so far for evolution.
Getjipt is ie niet, getj0end wel (lege kat -> turbofluit )
Had u btw geen goedkoop tjipmiddel voor die tdi's? Soort cheap-ass doch zeer efficiënte p0werb0x?
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten@ Corneel:
Aardige km-stand.
Mijn vorige wagen, bmw 320d touring uit 2000, had toen 'm wegging 355.000 km
Verkopen is hier niet aan de orde, het zal zijn zoals bij de vorige 2e wagen, tot hij niet meer door de keuring geraakt zonder grote kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
Had u btw geen goedkoop tjipmiddel voor die tdi's? Soort cheap-ass doch zeer efficiënte p0werb0x?
oh en laat de u maar vallen hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenHéé die stond bij Heinz verleden zaterdag!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
En dan nog eens die velgen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichteniemand al ervaring met Abt-tuning via audi-garage, kan dit eigenlijk nog achteraf gedaan worden?
betreft een 1.9 tdi van 105 pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn Audi geeft het automatisch door aan de mannen van den BIV als ik me niet vergis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichtendus eigenlijk beter niet doen, want is precies ook niet echt goedkoop voor de geringe winst.
Of laten chippen waar ze het niet doorgeven
Comment
Comment