Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de nieuwe turbodiesels zijn belange zo zuinig niet, de zuinigste zijn ontworpen bijna 20 jaar terug ja. En vlot zijn ze even zo goed, mits chip zelfs vlotter dan vele krachtigere moderne diesels.
so far for evolution.
Vlot is ie idd nog steeds, tot 50-60 km/h zijn er niet veel die meegaan, daarboven spelen de pk's hem parten.
Getjipt is ie niet, getj0end wel (lege kat -> turbofluit )
Had u btw geen goedkoop tjipmiddel voor die tdi's? Soort cheap-ass doch zeer efficiënte p0werb0x?
Mijn vorige wagen, bmw 320d touring uit 2000, had toen 'm wegging 355.000 km
Tsss. Uw auto verkopen als ie net uit rodage is . Nu ja, u bent erop vooruit gegaan, A4 B6 blijft de knapste A4.
Verkopen is hier niet aan de orde, het zal zijn zoals bij de vorige 2e wagen, tot hij niet meer door de keuring geraakt zonder grote kosten.
dus eigenlijk beter niet doen, want is precies ook niet echt goedkoop voor de geringe winst.
Valt te zien van hoeveel pk je vertrekt (105 in uw geval) tot waar je eindigt. Bij "lage" aantal pk's valt de BIV nog mee, maar als ik bv. m'n A3 wil chippen, vertrek ik van 160pk. Dat is 1250 euro BIV. Als ik zou chippen naar 170pk (niet dat ik dat zou doen) kost het mij nog eens 1250 euro extra aan BIV. Dan kan ik beter zien dat ik hem veilig kan laten chippen tot 211pk, want dat valt nog binnen dezelfde schaal dus ook "maar" 1250 euro extra BIV.
Comment