Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenjup, een goudkleurige zeker?
vet
Ik wil ook een V8,zoveel cooler dan eender welke oldskool BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenGanz Geil,kerel rijdt er nu al een dik 2 jaar mee rond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGetrokken banden, 'k versta niet wat er daar zo aangenaam aan is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwoordkeuzes
Het moet toch z'n nut hebben, of gewoon puur voor het oog?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Het moet toch z'n nut hebben, of gewoon puur voor het oog?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenGanz Geil,kerel rijdt er nu al een dik 2 jaar mee rond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOw, gefrustreerde apen hier...
Comment
-
-
Vette foto.
ik wil ook naar Monaco.
20091991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenWeten jullie wat de ET waarde is van 17" S Line velgen (9 spaaks)? Ik kan mss een setje op de kop tikken maar wil er wel zeker van zijn dat de ET waarde klopt. Tzijn originele Audi velgen in 7,5x17" dus ik neem aan dat er maar 1 type is maar voor de zekerheid wil ik het toch graag checken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenAangezien mijn post blijkbaar overlezen werd, nog eens proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenStaat dit niet in de handleiding van je A3?
Comment
Comment