Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Audi Exclusief TT Roadster.
Ik zoek de foto's van een TT Roadster met een donkerblauwe Audi exclusief kleur en RS4 sportstoelen in het wit met leder en alcantara.
Ik heb vanaf pagina 51 tot hier gekeken maar daar staan ze niet, en ook niet in het Audi Exclusief topic.
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenAudi Exclusief TT Roadster.
Ik zoek de foto's van een TT Roadster met een donkerblauwe Audi exclusief kleur en RS4 sportstoelen in het wit met leder en alcantara.
Ik heb vanaf pagina 51 tot hier gekeken maar daar staan ze niet, en ook niet in het Audi Exclusief topic.
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendit?
Het vreemde is namelijk dat als je bv een TTS besteld met de RS4 stoelen, het in de configurator niet mogelijk is met de combo Leder-Alcantara.
Nu zou het addertje onder het gras kunnen zijn dat het alleen kan bij een Audi exclusief buiten kleur.
Maar deze foto's tonen dat het toch mogelijk moet zijn.
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Op 20.08.2008 zal ik meerdere foto's nemen,
daar ik zelf ga deelnemen aan deze R8-testdagen.Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten2 vette TT's gezien dit weekend, waren vriendjes denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk BerichtenDeze wagens staan al klaar te Spa-Francorchamps voor de vierdaagse Audi Sportscar Experience days van 18 t/m 21 augustus 2008.
Op 20.08.2008 zal ik meerdere foto's nemen,
daar ik zelf ga deelnemen aan deze R8-testdagen.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenno offence... mooie foto's op zich maar op den duur zie je echt bitter weinig van de auto zelf...
Comment
-
"...2 maal per dag komt de Audi R8 aan land op zoek naar eten om zijn jongen te voederen..."
Comment
-
Comment
Comment