Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoi ik zou graag wat advies willen van iemand die liefst goed op de hoogte is van mekaniek.

Ik kan een Audi A6 2.5 tdi 120 kw avant met 160000km en bwj 01/2004 kopen. Ik ben hem vandaag gaan zien. Het was qua uitzicht perfect. Motor geen probleem . Maar had wel problemen met zijn stabiliteit. Cilinder . De wagen schud af en toe bij stilstand. Kent iemand die probleem ? Welke problemen hebben die wagens nog eigenlijk? kan iemand mij adviseren? dank u.

Comment

• Als ik de facelift achterlichten van een Audi A8 wil overplaatsen naar een pré-facelift, is dit gewoon Plug&play of moet er iets aangepast worden? Aparte voeding voor de leds of zo?
      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Van een A8 nu ook al? Dacht dat je dat voor de A3 wou

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Van een A8 nu ook al? Dacht dat je dat voor de A3 wou
          Ja, maar ik heb een paar foto's gezien van de facelift A8 en heb al een mail gestuurd naar Johnny wat facelift achterlichten kosten samen met rest van de lijst. En die details maken toch veel vind ik. De achterlichten zijne echt knap. Hetzelfde voor de, sinds de facelift, gelakte lamellen rondom de mistlichten en in de grill. Alleen de vorm van de mistlichten (vroeger rond, nu rechthoekig) vind ik niet mooi. Binnenin ook, de nieuwe interieurkleuren, bi-color leder, de details (meer alu rond de knopjes, pianolak omlijsten van het MMI scherm). Geef mij nu maar een daytonagrijze met donkerbruin interieur met zwarte houtinleg. En dan 21" MTM Bimoto... Zalig! Maar de onze vind ik ook nog altijd een prachtig exemplaar. Alleen de velgen moeten opnieuw gespoten en gepolierd worden, want mijne pa heeft 3 van de 4 velgen al afgeveegd langs de stoeprandjes.
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dimitrios Bekijk Berichten
            Hoi ik zou graag wat advies willen van iemand die liefst goed op de hoogte is van mekaniek.

Ik kan een Audi A6 2.5 tdi 120 kw avant met 160000km en bwj 01/2004 kopen. Ik ben hem vandaag gaan zien. Het was qua uitzicht perfect. Motor geen probleem . Maar had wel problemen met zijn stabiliteit. Cilinder . De wagen schud af en toe bij stilstand. Kent iemand die probleem ? Welke problemen hebben die wagens nog eigenlijk? kan iemand mij adviseren? dank u.
            Ik weet dat een bepaalde reeks van de 2.5 TDI's probleemgevallen geweest zijn (ik geloof dat de luchtmassameter snel kapot ging) maar Avantus weet daar meer van volgens mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Ik weet dat een bepaalde reeks van de 2.5 TDI's probleemgevallen geweest zijn (ik geloof dat de luchtmassameter snel kapot ging) maar Avantus weet daar meer van volgens mij
              De 163pk versie van de 2.5 TDI is normaalgezien betrouwbaar te noemen. Het is vooral de 150 pk versie die dient vermeden te worden wegens inslijtende nokkenassen. De 180pk versie weet ik niet meer.
              Luchtmassameter is een algemene kwaal die bij veel VAG motoren (en eigenlijk ook bij veel andere merken) voorkomt.

Comment

• Vraagje: bestaat de Audi TT 2.0TFSI zowel in FWD als in Quattro, of enkel FWD? Want op sommige sites staat dat hij bestaat met Quttro, op andere niet.

Comment

• 2.0tfsi is sindskort ook met Quattro verkrijgbaar.

Comment

• En hij komt er nog in 5 en 6 cil.

De 5 cil krijgt 2 trubo's (wss de RS) en +-360pk en de 6 cil is een 3.2 met 280pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      2.0tfsi is sindskort ook met Quattro verkrijgbaar.
                      Serieus? Da's geweldig nieuws!

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                      En hij komt er nog in 5 en 6 cil.

De 5 cil krijgt 2 trubo's (wss de RS) en +-360pk en de 6 cil is een 3.2 met 280pk.
                      Vervangt die 6 cil met 280pk dan de huidige 3.2 met 250pk?

Comment

• quattro mensen, quattro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                          Serieus? Da's geweldig nieuws!

Vervangt die 6 cil met 280pk dan de huidige 3.2 met 250pk?
                          wrm zou je nu die 6 cyl kopen (3.2L) boven de 5 cyl 2.5L die in de TT-RS gaat komen. Zal je niet minder tax moeten betalen voor de RS versie? (2.5L...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                            wrm zou je nu die 6 cyl kopen (3.2L) boven de 5 cyl 2.5L die in de TT-RS gaat komen. Zal je niet minder tax moeten betalen voor de RS versie? (2.5L...)
                            inderdaad,jaarlijkse verkeersbelasting gaat voor de 3.2 stuk hoger liggen dan voor de RS

Comment

• 5 cyl mindere tax en sneller vooruit gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                5 cyl mindere tax en sneller vooruit gaan...
                                maar een pak duurder waarschijnlijk?

Comment

• Maw, is er al iets geweten van de prijs?

Comment

• Lotto gewonnen poezewoefke?

Comment

• Comment

• moskou 2008,A6 S-line

Comment

• Geslaagde update imo.

Comment

Working...
                                          X