Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Geslaagde update imo.
    front zeer zeker,achterkant toch wennen imo

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Zit daar nu een bluts in?

Comment

• De A6 lijkt plots wel een klasse hoger te staan

Comment

• Comment

• Fak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  De A6 lijkt plots wel een klasse hoger te staan
                  Nee, dat lijkt alleen zo omdat het een 3.0TDI is, ipv de alledaagse Belgische 2.0TDI.

Comment

• Neen, daar had ik zelf nog niet naar gekeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                      Lotto gewonnen poezewoefke?

Was het maar waar honneponneke. Maar ne mens mag altijd dromen é, tis ni omdat de centjes er nu ni zijn, da ze er nooit gaan zijn.

Hebt gij de 'em wel gewonnen? Want kzie daar precies ne Porsche als avatar staan.

Comment

• Best wel geslaagde A3 facelift

Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Heb die ook al paar keer zien rijden in Harelbeke

Comment

• De eigenaar is iets minder en zijn mokkel al helemaal ... niet verder vertellen hé
                            Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Wat vind ik dit een ongelofelijk lelijke auto

Comment

• Echt, alles wat ik zie aan die wagen lijkt me fout. Het dak klopt niet, die deur lijkt te kort, die wielen zijn verschrikkelijk lelijk, wit is niet mooi, de achterkant klopt niet en er staat ook nog 'ns een bmw op de achtergrond.

edit: allemaal IMO he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Wat vind ik dit een ongelofelijk lelijke auto

"Someone's driven into the back of my car"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Wat vind ik dit een ongelofelijk lelijke auto

voor een vrouw is dat ne toffe auto imo
                                    ne lelijke cabrio is bijvoorbeeld den 1serie

Comment

• 1 serie cabrio = kinkhoest
                                      A3 cabrio = ebola

Beiden flink lastig maar het tweede is een stuk dodelijker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                                        Was het maar waar honneponneke. Maar ne mens mag altijd dromen é, tis ni omdat de centjes er nu ni zijn, da ze er nooit gaan zijn.

Hebt gij de 'em wel gewonnen? Want kzie daar precies ne Porsche als avatar staan.
                                        Neenee, da's gewoon maar een mogelijkheid als mijn budget voor een huisje niet helemaal hoeft aangesproken te worden.

Ik ben wel pas verhuisd naar een huurappartementje met een kameraad.
                                        Het plan is dat we er samen ongeveer een jaar gaan in wonen tot zijn vriendin afgestudeerd is en dan word ik buitengeshot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                          ne lelijke cabrio is bijvoorbeeld den 1serie
                                          Vind ik eigenlijk helemaal niet het geval
                                          Die zijn proporties kloppen tenminste min of meer.

Comment

Working...
                                          X