Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe A6 lijkt plots wel een klasse hoger te staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenLotto gewonnen poezewoefke?
Was het maar waar honneponneke. Maar ne mens mag altijd dromen é, tis ni omdat de centjes er nu ni zijn, da ze er nooit gaan zijn.
Hebt gij de 'em wel gewonnen? Want kzie daar precies ne Porsche als avatar staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat vind ik dit een ongelofelijk lelijke auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat vind ik dit een ongelofelijk lelijke auto
ne lelijke cabrio is bijvoorbeeld den 1serie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenWas het maar waar honneponneke. Maar ne mens mag altijd dromen é, tis ni omdat de centjes er nu ni zijn, da ze er nooit gaan zijn.
Hebt gij de 'em wel gewonnen? Want kzie daar precies ne Porsche als avatar staan.
Ik ben wel pas verhuisd naar een huurappartementje met een kameraad.
Het plan is dat we er samen ongeveer een jaar gaan in wonen tot zijn vriendin afgestudeerd is en dan word ik buitengeshot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenne lelijke cabrio is bijvoorbeeld den 1serie
Die zijn proporties kloppen tenminste min of meer.
Comment
Comment