Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenStrak plan
Samen overlegd?
Hij moest buiten bij hem thuis en hij kan alleen de huur niet betalen. Zijn vriendin zit nog een jaar op kot en heeft geen inkomen en ik wilde na 2 jaar terug bij mijn ouders te wonen terug weg dus hebben we dit afgesproken.
Edit: ik hoop dat het gebruik van strak niet homo-erotisch bedoeld was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEdit: ik hoop dat het gebruik van strak niet homo-erotisch bedoeld was
Nu wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEerst niet.
Nu wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenPas maar op want ik zit in de buurt (denk ik)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzo'n A3 cab is idd een van de grootste flaters bij audi ooit. Ook de afdekking van die kap zit gewoon bloot achteraan, mag voor een 30-40k bakje wel anders zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenKan je wel achteraf in de garage laten plaatsen Dat zoiets niet standaard is .. Voor de rest vind ik een dik uitgeruste A3 Cab vetter dan een dik uitgeruste 1 Cab. Maar ie heeft de dikke velgen en de juiste kleuren echt nodig. En het S line exterieurpakket.
zo dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZe mogen hem altijd voor m'n deur zetten ^^4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten1 serie cabrio = kinkhoest
A3 cabrio = ebola
Beiden flink lastig maar het tweede is een stuk dodelijker.
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenNeenee, da's gewoon maar een mogelijkheid als mijn budget voor een huisje niet helemaal hoeft aangesproken te worden.
Ik ben wel pas verhuisd naar een huurappartementje met een kameraad.
Het plan is dat we er samen ongeveer een jaar gaan in wonen tot zijn vriendin afgestudeerd is en dan word ik buitengeshot
Ah ok, we kunne weeral volgen se. Goe plan btw.
Comment
Comment