Ik kan er niet tegen als ze die ringen van de achterklep weghalen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk kan er niet tegen als ze die ringen van de achterklep weghalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhet tjoeningtopic is elders
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk kan er niet tegen als ze die ringen van de achterklep weghalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Thanks, zal daar wat meer te vinden zijn
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenhey .
Die is AF op 1 ding na
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDat was het eerste wat me opviel aan uw auto inderdaad.
Die is AF op 1 ding na
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenjaja de skoda-motor.
moet je hem daar nu mee blijven pesten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
,als het maar snel uitziet .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwist niet dat jij van limburg afkomstig was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenLimburg, de grootste beschutte werkplaats ter wereld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenNee dat is al jaar en dag Antwerpen en vooral Antwerpen-Hoboken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenNee dat is al jaar en dag Antwerpen en vooral Antwerpen-Hoboken.
Antwerpen: 2.867 km²
Limburg: 2422 km²
Comment
-
Vandaag het verlossende telefoontje gekregen van de dealer, de A5 is na 9.1/2 maand aangekomen.
Deze middag vlug een paar pics genomen.
Hij staat nog op "blokken" tussen zijn veren. Vandaar de allroad-look...
Maandag is D-day!
Maandag komen er ook nog 15mm spoorverbreders achter en 10mm voor onder.
Over een carbonfolie op het dak ben ik nog aan t twijfelen.
Ik denk dat hij er met een donker dak lager en breder zou uitzien. Ik vrees echter de "tuning"-look...
Wat denken jullie?
Comment
Comment