Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
    Vandaag het verlossende telefoontje gekregen van de dealer, de A5 is na 9.1/2 maand aangekomen.
    Deze middag vlug een paar pics genomen.
    Hij staat nog op "blokken" tussen zijn veren. Vandaar de allroad-look...
    Maandag is D-day!
    Maandag komen er ook nog 15mm spoorverbreders achter en 10mm voor onder.
    Over een carbonfolie op het dak ben ik nog aan t twijfelen.
    Ik denk dat hij er met een donker dak lager en breder zou uitzien. Ik vrees echter de "tuning"-look...
    Wat denken jullie?

Zo hebben ze bij BMW de X6 uitgevonden
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Audi A5 Coupe Conversion on 20x8.5 Custom Black Vossen VVS094 Wheels.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Fak, da's wel lekker...

Comment

• Heeeel erg stoere kar !
          De achterkant vind ik er wel ietsje over... die uitlaten en diffusor brrrr....

Comment

• De ringen er terug op achteraan en hier parkeren aub!
            AutoMinded.be

Comment

• Spijtig van het chroom rond de ramen. Shadowlook was veel mooier geweest.

Comment

• Dat is wel een heel knappe A5! Het design van de uitlaten past nog wel, de diffusor is minder knap. Zelfs het ontbreken van het logo op het kofferdeksel is geslaagd vind ik

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Vlotjes

Comment

• Deze leek er ook wel hard op. Simoni, een facelift of een nieuw model?

Comment

• A6L, erg populaire executive bak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          A6L, erg populaire executive bak

Er klopt precies iets niet aan die kar..

Comment

• zou de L in A6L daar voor iets tussen zitten?

Comment

vet

Comment

• Ik heb er toch al een stuk of 10 gezien maar ik denk dat ze die bakken langzaam aan het afvoeren zijn.
                                Aangezien die gasten nog maar sinds een decennia of 2 in contact kwamen met kapitalisme hebben die liever iets nieuws.

Comment

• vorig jaar is de productie ervan gestopt, denk ik.

Comment

• Ah kan zijn. Ik weet nu niet of dat model echt "gepikt" is of in samenwerking met audi gemaakt is, ik denk het eerste.

Die VW's zijn allemaal in samenwerking met de chinezen, moest ook om te mogen produceren.

D'r rijden ook "normale" audi 100's rond, net zoals er ook normale vw's rondrijden, maar die zijn dan geïmporteerd en uiteraard veel duurder.

Comment

• qua koets klopt het belachelijk hard, op details na.

technisch en qua onderstel zijn die dingen totaal anders... maar omwille van de wel zeer grote gelijkenis met een echte 100 lijkt me enige vorm van samenwerking of goedkeuring toch niet uit te sluiten.

Comment

Ah kan zijn. Ik weet nu niet of dat model echt "gepikt" is of in samenwerking met audi gemaakt is, ik denk het eerste.

Die VW's zijn allemaal in samenwerking met de chinezen, moest ook om te mogen produceren.
                                        Niets te maken met die VW's Santana's die je daar ook in bosjes ziet rond rijden?

Het trekt er toch op...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Audi heeft de 100 daar geproduceerd in samenwerking met een Chinese constructeur als ik het goed voor heb.

Comment

Working...
                                          X