Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is er al nieuws omtrent een opvolger van de A8 D3? Die zal toch binnen 1-2 jaar uitkomen dus moeten er toch stilaan mules en testexemplaren gaan opduiken...

Comment

• Lekkere A3

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
          Lekkere A3
          lekkere motor, venijnige kleur

Comment

• Ok, effe ode aan de Q7.
            Mijn pa is vandaag in Frankrijk nogal hard op een vrachtwagen gereden die amper 80 deed met een Q7. Die kar stak onder de vrachtwagen (tot aan de achterste as van de aanhanger), het motor blok lag een eind terug en de Q7 was gewoon WEG tot aan de vooruit (die ook helemaal kapot was). En mijn pa heeft enkel pijn aan z'n ribben en bibbert nog wat na. Zijn collega had wat inwendige bloedingen maar is voor de rest ook OK.
            Als hij met zijn eigen A6 was geweest, was hij waarschijnlijk gewoon plat geweest

Bij deze dus RESPECT voor de Q7!
            Last edited by stradge; 10/09/2008, 00:33.

Comment

• wens maar gauw beterschap aan je vader en aan zijn collega van mede Q7-eigenaar.

godzijdank
              allah korusun

Last edited by ; 10/09/2008, 00:35.

Comment

• mai Stradge, je pa en collega hebben veel geluk had zo te horen!

veel beterschap aan hun gewenst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                  wens maar gauw beterschap aan je vader en aan zijn collega van mede Q7-eigenaar.

godzijdank
                  allah korusun

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  mai Stradge, je pa en collega hebben veel geluk had zo te horen!

veel beterschap aan hun gewenst
                  Thx mannen, mijn pa zit hier te bibberen en ziet een beetje groen, hij beseft dat hij geluk gehad heeft en is nu ook een enorme Q7 fan geworden! Hij was er zelfs al aan het denken om de A6 weg te doen en een Q7 of Q5 te kopen
                  30km file veroorzaakt trouwens

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
                        + YouTube Video

A4 heeft xenon en dikke velgen terwijl de Benz en BMW bagger zijn uitgevoerd.

Comment

• De Benz en Beemer zijn gewoon bagger

Comment

• R8 voor de vriendin

Comment

• Ik hoop uit de grond van mijn hart dat dat folie is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                Ik hoop uit de grond van mijn hart dat dat folie is.
                                Dat is het ook.
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                    R8 voor de vriendin
                                    geen risiko dat deze gestolen wordt...

Comment

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat dat folie is.
                                      neen, "c'est une folie !!!!"
                                      Last edited by guyugy; 11/09/2008, 19:34.

Comment

Ok, effe ode aan de Q7.
                                        Mijn pa is vandaag in Frankrijk nogal hard op een vrachtwagen gereden die amper 80 deed met een Q7. Die kar stak onder de vrachtwagen (tot aan de achterste as van de aanhanger), het motor blok lag een eind terug en de Q7 was gewoon WEG tot aan de vooruit (die ook helemaal kapot was). En mijn pa heeft enkel pijn aan z'n ribben en bibbert nog wat na. Zijn collega had wat inwendige bloedingen maar is voor de rest ook OK.
                                        Als hij met zijn eigen A6 was geweest, was hij waarschijnlijk gewoon plat geweest

Bij deze dus RESPECT voor de Q7!
                                        Ja papa reed wel 160 km/h hé... Hij heeft echt wel véél chance gehad

Comment

• Comment

Working...
                                          X