Is er al nieuws omtrent een opvolger van de A8 D3? Die zal toch binnen 1-2 jaar uitkomen dus moeten er toch stilaan mules en testexemplaren gaan opduiken...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Ok, effe ode aan de Q7.
Mijn pa is vandaag in Frankrijk nogal hard op een vrachtwagen gereden die amper 80 deed met een Q7. Die kar stak onder de vrachtwagen (tot aan de achterste as van de aanhanger), het motor blok lag een eind terug en de Q7 was gewoon WEG tot aan de vooruit (die ook helemaal kapot was). En mijn pa heeft enkel pijn aan z'n ribben en bibbert nog wat na. Zijn collega had wat inwendige bloedingen maar is voor de rest ook OK.
Als hij met zijn eigen A6 was geweest, was hij waarschijnlijk gewoon plat geweest
Bij deze dus RESPECT voor de Q7!
Last edited by stradge; 10/09/2008, 00:33.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenwens maar gauw beterschap aan je vader en aan zijn collega van mede Q7-eigenaar.
godzijdank
allah korusun
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmai Stradge, je pa en collega hebben veel geluk had zo te horen!
veel beterschap aan hun gewenst
30km file veroorzaakt trouwens
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk hoop uit de grond van mijn hart dat dat folie is.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOk, effe ode aan de Q7.
Mijn pa is vandaag in Frankrijk nogal hard op een vrachtwagen gereden die amper 80 deed met een Q7. Die kar stak onder de vrachtwagen (tot aan de achterste as van de aanhanger), het motor blok lag een eind terug en de Q7 was gewoon WEG tot aan de vooruit (die ook helemaal kapot was). En mijn pa heeft enkel pijn aan z'n ribben en bibbert nog wat na. Zijn collega had wat inwendige bloedingen maar is voor de rest ook OK.
Als hij met zijn eigen A6 was geweest, was hij waarschijnlijk gewoon plat geweest
Bij deze dus RESPECT voor de Q7!
Comment
Comment