Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenNeen, er zijn veel mooie Audi's. De A5 steekt er gewoon bovenuit.-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenNeen, de a5 is mooi, de overige zijn flauwe afkooksels (zie leds)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat is uw mening. Ik heb de mijne. Voor de rest, die leds hebben niets met "flauw afkoopsel" te maken. Of is elke BMW ook een flauw afkooksel van de eerste BMW met angel eyes?-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenAngel eyes zijn zo goed als altijd hetzelfde, die leds niet. Laten we er nu maar over ophouden.. Je bent op sommige momenten echt een kindje..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk gelukkig maar op sommige momenten-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenZucht... nogmaals.. we gingen eerst een a5 kopen.. aap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenSnotaap, gij! De nodige maturiteit om een deftige discussie te kunnen voeren heb je blijkbaar niet. Als het groen vanachter uw oren is, zullen we nog eens babbelen. Fyi, ik ging ook eerst een BMW kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBMW E46, de laatste echt mooie BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenDit verdient een quote, als zijnde de uitspraak van de dag!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenSnotaap, gij! De nodige maturiteit om een deftige discussie te kunnen voeren heb je blijkbaar niet. Als het groen vanachter uw oren is, zullen we nog eens babbelen. Fyi, ik ging ook eerst een BMW kopen.
En caioejdzefrjf, whatever vreemde jongen-
Comment
Comment