Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
    Snotaap zegt een 29-jarige, 't is omdat gij al zo volwassen zijt hé Met als enig 'argument' snotaap gebruiken! Getuigt van een hele grote vorm van maturiteit!
    En caioejdzefrjf, whatever vreemde jongen
    Let goed op, uw quote, uw antwoord op mijn bericht.

Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
    Zucht... nogmaals.. we gingen eerst een a5 kopen.. aap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Let goed op, uw quote, uw antwoord op mijn bericht.

Je mag 'ns lachen in je leven hé.. Ik hoopte dat je dat er wel uit kon afleiden..
      -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
        Je mag 'ns lachen in je leven hé.. Ik hoopte dat je dat er wel uit kon afleiden..
        Ja, het is dat. Als jij iets zegt is het om te lachen, als wij iets zeggen zijn we kinderachtig. Flinke jongen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          Terug ontopic.

Ingesloten?
          Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten

OWYEAH !
            Wa is daar Hamann aan behalve de velgen?

Comment

• Matt V., caoimhin, logic --> Cava? ik snap niet dat een discussie altijd zo kan uitlopen hier. Ik denk dat ik voor meerdere mensen spreek als ik zeg: "Give it a rest" Meer ga ik hier niet over zeggen, want jullie zit alle3 op een leeftijd om te snappen dat het genoeg is geweest.

Hoop dat jullie mijn reactie niet te slecht opnemen. Ik veralgemeen het... Er zijn hier sommigen die alleen maar kritiek komen geven en ruzie zoeken. Ik word er onnozel van. In het begin kwam ik graag op dit forum, maar met die miserie gaat uw goesting ervan over.

Zagen en nurken en zeveren en lullen? ----> JUST SAY NO!!
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Terug ontopic.

Zie dat nu toch, wat voor een gevaarte die mottige Q7 is naast de zalig elegante Cabriolet...

Comment

• was ff schrikken op 50sec voor deze audi bestuurder:
                  De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

Sprintblauw?
                    Deze kleur past niet echt bij de R8 vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      lexus lichten
                      Ik moest aan de Infinity FX denken.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tim965 Bekijk Berichten
                          Ik moest aan de Infinity FX denken.

Die lichten hebben veel weg van de Q7 door Enco Exclusive.

Comment

Betaalbaar droomauto'tje :

doeme die zien er lekker uit zeg.
                            Als ik geld had zou voor de onderste gaan, iets sportievere look.
                            BMW 320D - F30 (2013)

Comment

• wa kost da, zo nen TT MTM, zal toch wel ni superbetaalbaar zijn medunkt

Comment

• Aangezien het MTM ga je redelijk diep in je geldbeugel mogen tasten lijkt me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                  Dit verdient een quote, als zijnde de uitspraak van de dag!
                                  Die daarna moet ge gewoon leren appreciëren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    Die daarna moet ge gewoon leren appreciëren.
                                    Da probeer'k zeker, 't is zeker niet dat 'k het geen kans geef he. En ik zeg ook niet dat al wat erna komt de ballen voorstelt; maar met geen enkel model zal'k qua design die klik hebben als bij een E46 coupe (hoe mooi een E92 ook is, 't is iets heeel anders ).

Comment

• die TTS is echt UBER eh. een 2 liter met 270+ pk ofzo die even rap is als een 335i en je betaald zo weinig taxen en het verbruik zal ook vrij laag liggen
                                      Qua ruimte en dergelijke is dat degelijk in een TT? Of valt die nog een redelijke klasse lager dan de 3 coupé van BMW?

Comment

• TT heeft enkel ruimte vooraan, achteraan kan je 3 flessen cola zetten ofzo Koffer valt nog mee. Maar dat is helemaal niet te vergelijken met een 3 Coupé natuurlijk.

Comment

• Knappe TT

Comment

Working...
                                          X