Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHet lukt me niet om MP3 cd's af te spelen in m'n Audi. Normaal gezien moet MMI dat toch ondersteunen?
Als ik door de selectie van m'n cd wisselaar blader via het MMI Systeem komt er CD-Rom op het scherm en de cd valt niet af te spelen.
Ik brand gewoon via Nero MP3 cd.
Wij hebben al problemen gehad met SD-kaartjes met een te uitgebreide folderstructuur. Daar staat ergens iets van in de handleiding.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenHoeveel folders staan er op die cd?
Wij hebben al problemen gehad met SD-kaartjes met een te uitgebreide folderstructuur. Daar staat ergens iets van in de handleiding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenGewoon één folder.
Een kaartje van 4GB had bij ons geen nut omdat er teveel nummers opstaan, tot 2GB was ok.
In de handleiding staat er ergens hoe de structuur moet zijn van die folders en hoeveel je er mag hebben.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenHoeveel nummers staan er op, want ook daar was een limiet op.
Een kaartje van 4GB had bij ons geen nut omdat er teveel nummers opstaan, tot 2GB was ok.
In de handleiding staat er ergens hoe de structuur moet zijn van die folders en hoeveel je er mag hebben.Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenIk denk eerder dat er iets mis is met de CD.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHet lukt me niet om MP3 cd's af te spelen in m'n Audi. Normaal gezien moet MMI dat toch ondersteunen?
Als ik door de selectie van m'n cd wisselaar blader via het MMI Systeem komt er CD-Rom op het scherm en de cd valt niet af te spelen.
Ik brand gewoon via Nero MP3 cd.
Brand eens via WMP2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenMet de Lexus hadden we hetzelfde probleem..
Brand eens via WMP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenJe kan toch geen mp3 cd's branden via mediaplayer?
gewoon in je muziekmap allemaal tesamen selecteren =>rechtermuisklik=> aan lijst van WMP toevoegen=> in WMP de lijst selecteren endan branden2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenjawel toch ?
gewoon in je muziekmap allemaal tesamen selecteren =>rechtermuisklik=> aan lijst van WMP toevoegen=> in WMP de lijst selecteren endan branden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenidd gaat over cd's .
Of heb je het al laten afspelen via een andere CD speler en werkte het wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenIk bedoelde wel dat het probleem misschien ligt aan de CD, het schijfje zelf.
Of heb je het al laten afspelen via een andere CD speler en werkte het wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk heb het enkel in een Q7 en A6 getest en werkt bij beide niet .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenDan ligt het probleem misschien niet bij Audi.
Ik ben nu een cd aan het branden op Alex z'n manier,eens zien wat het geeft .
Comment
Comment