ben benieuwd wat MTM er mee gaat doen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenFak, ik wil echt MTM velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZouden wel goed passen onder je A3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZalig,die foto's had ik nog nooit gezien.
Met de RS6 velgen is 'm precies wel knapper nu.
Heb je misschien nog andere foto's van m'n auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenrs6 is idd het mooist, veruit naar mijn mening
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVandaag een brief gehad dat m'n Audi wordt teruggeroepen door Audi AG .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEn om welke reden?
Kan er iemand goed DUits? Er staat iets over chiptuning.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIemand zou ze eens moeten soepen onder m'n A3 *hint* *hint*
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten26D9 software motorregelapparatuur. Ben bang dat m'n extra pk's kwijt gaan .
Kan er iemand goed DUits? Er staat iets over chiptuning.
http://www.motor-talk.de/forum/2-0-t...-t1394354.html
- veranderingen aan het motorsturingsprogramma, maar ge krijgt minder pk's en hierdoor zou de deeltjes partikel filter beter werken. Maar andere mensen zeggen dat ze geen dpf hebben en er toch aan hun motorsturing gezeten is.
-en de regeling van de service-intervallen wordt dynamisch geregeld, dus afhankelijk van hoe ge rijdt denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenVan 50 naar 120 -->
respect aan Audi dat ze zoiets maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDe eerste diesel waar ik echt eens mee zou willen rijden.
Comment
Comment