Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Achteraan ligt 'ie goed, vooraan mag ie 1,5-2cm hoger!

Vandaag 2x thumps up gehad op de snelweg en ik was effe iets in Antwerpen gaan drinken en toen ik terug kwam naar m'n auto stond er paar op te geilen
    maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarr ik ga 'm toch een beetje hoger moeten draaien want ik kan zelfs amper nog op de leien rijden in Antwerpen en sommige straten kan ik zelfs niet meer in .

Comment

• Comment

• laat em achteraan nu toch maar ietsje lager leggen, dan staat ie goed

Comment

• avantus eeft da goed gezien

ligt echt zalig !die foto met de pinkers aan is VET

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            @Tjoek: véél beter. Ligt eindelijk deftig vanvoor. Achteraan moet hij nu nog een cm of 2 platter. En haal eens audi center caps.
            Er staan Audi centercaps op hoor .

Comment

• @nemo, ligt toch wel heel laag hoor, 1.5 a 2cm hoger lijkt me een pak beter te zijn, ook voor het gebruiksgemak enz.

Gedraagt hij zich nu anders, met die (te vele) verlaging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
                @nemo, ligt toch wel heel laag hoor, 1.5 a 2cm hoger lijkt me een pak beter te zijn, ook voor het gebruiksgemak enz.

Gedraagt hij zich nu anders, met die (te vele) verlaging?
                Stuurgevoel is idd veranderd maar voor de rest is comfort op normale wegen zo goed als hetzelfde.

Comment

• Uwe kar hangt tikkeltje te laag.

Maar ziet er echt super uit.

Comment

• Nieuwe tuut van de buurman: B8 A4 avant, wit, S-line, die Audi-BBS'en en het grote glazen dak. Ziet er niet verkeerd uit!

Blij dat er geen RS4-velgen opliggen want die ben ik onderhand
                    Vooral omdat 't zo vaak replica's zijn.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      Vandaag 2x thumps up gehad op de snelweg en ik was effe iets in Antwerpen gaan drinken en toen ik terug kwam naar m'n auto stond er paar op te geilen
                      maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarr ik ga 'm toch een beetje hoger moeten draaien want ik kan zelfs amper nog op de leien rijden in Antwerpen en sommige straten kan ik zelfs niet meer in .

In plaats van direct te luisteren naar nen ouwe vent met ervaring!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                        In plaats van direct te luisteren naar nen ouwe vent met ervaring!!!
                        Volgens de Frankie moet 'm nog lager.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          Volgens de Frankie moet 'm nog lager.
                          Ja maar,das ook nog een jong ventje zeker.

Comment

• Wat vinden jullie van dit qua hoogte?

Hangt toch wat hoger dan de mijne denk ik ?

Comment

• veel beter. Regel het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                Blij dat er geen RS4-velgen opliggen want die ben ik onderhand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  veel beter. Regel het.
                                  Vrijdag,ik rij er voorlopig niet meer mee om geen schade te veroorzaken.
                                  Heb gisteren m'n band tegen de kas gehad .

Comment

• Verlagen met Gio, dat komt er van hé. Je moet die gasten altijd wat intomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Verlagen met Gio, dat komt er van hé. Je moet die gasten altijd wat intomen
                                      Hij lag eerst goe maar toen heeft gio d'n band weer eraf gehaald en nog zo'n 6a7 keer aan gedraaid .
                                      Er geraakt zelfs geen krik meer onder de fakker .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten
                                        avantus eeft da goed gezien

ligt echt zalig !die foto met de pinkers aan is VET
                                        Da wou ik ook nog zeggen! Naar 't schijnt kan je via VAG COM gewoon de pinkers laten branden zoals bij de US modellen = vet

Comment

• Cool, dat ziet er inderdaad retevet uit. Maar het zal wel hoogst illegaal zijn om die aan te hebben als je rijdt.

Comment

Working...
                                          X