Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenOm nóg meer gewicht op de vooras te hebben ??
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDie prostituées en drugs in de koffer maken dat ruimschoots goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHet is niet bij iedereen oud ijzer é.
Groetjes,
R. Van Mechelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDringend eens wat anders gaan doen...
Groetjes,
R. Van Mechelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk heb 'm daarnet effe wat verhoogd 5 toerekes gedraaid weet niet hoeveel mm dat is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenKlootzak
visueel niet véél verschil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWTF Kerel!
Leer es foto's trekken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenpinkers laten branden
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenohja die a6 die hier ook staat , ligt op 20'ers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk denk dat ik een US S line voorbumper ga kopen waar reflectors ingebouwd zijn.
Is Slider é van Cleaned
ja , doen !
idd slider. die velgen staan nu ip nen zwarte A3 SB dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk denk dat ik een US S line voorbumper ga kopen waar reflectors ingebouwd zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGast, als je toch een andere bumper koopt, koop dan een S6 bumper voor de LEDs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenop een Us s Line voorbumper passen ook leds op zonder enige aanpassing .
Die heeft ook geen nummerplaat uitsparing vooraan zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOk, goedgekeurd .
Die heeft ook geen nummerplaat uitsparing vooraan zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDoe toch maar een Europese S6 bumper .
Comment
Comment