Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDringend LED's nodig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKijk, waar wacht je op?
RS6-lichtblokken al overwogen trouwens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZou dat passen zonder enige aanpassing?
Ik denk dat je beter ergens een S6 bumper van een S6 afvijst .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEen xenon koplamp kost makkelijk 1000 euro per stuk... En 2dehands ga je die nog niet vinden he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEen xenon koplamp kost makkelijk 1000 euro per stuk... En 2dehands ga je die nog niet vinden he.
A6 Xenon zal wel niet zoveel goedkoper zijn dan RS6 Xenon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk weet in of ander boerengat een zwarte staan zonder sportzetels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk weet in of ander boerengat een zwarte staan zonder sportzetels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenja , doen !
idd slider. die velgen staan nu ip nen zwarte A3 SB dacht ik
Slider zijn 20" staan nog steeds te koop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexos Bekijk BerichtenDie met zijne A3 SP is ze gewoon gaan passen é.
Slider zijn 20" staan nog steeds te koop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEn hangt de bumper er nog aan Spillies?
Ouders op reis en ik in Leuven, anders zou ik met veel plezier hem es uit laten...
Comment
-
Comment
-
Met enkele korte filmpjes drijft Audi de spot met stereotiepe BMW-, Mercedes- en Lexus-rijders. Hilarisch.
Meet the Beckers, zo heet de campagne waarvan het eerste filmpje nu online staat. We maken kennis met de familie Becker. Het bonte gezelschap rijdt met een Mercedes S-Klasse, BMW 3-Serie cabrio en Lexus RX. De enige 'normale' familieleden rijden natuurlijk in de nieuwe Audi A4. Hou de link onderaan dit artikel in de gaten, want dit is slechts de eerste episode. (www.autoscoops.eu)
+ YouTube Video
Comment
Comment