Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenIk zou hem vooraan nog nen draai of 4 omhoog draaien achteraan hetzelfde maar omlaag!!
Spijtig dat je de hardheid niet kan regelen!
0.03mm ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVoila,nu is 'm perfect qua hoogte voor mij .
vanvoor hoger
vanachter héél klein beetje lager
leds insteken
= perfect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenNima, waar is je originele A6 topic naar toe?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk vind dat echt lelijke velgen. Passen slecht op die kar.
hoort eerder bij de categorie 'Ford C-max velgen'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenhoeveel mm is elke draai?
0.03mm ?
Ne meter kan ook al helpen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVerkoop je die 19' RS4 voor een prijsje zodat ik ze kan gebruiken als winterwielen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenAlles is te koop. Er heeft wel een vrouw me gereden dus ze hebben al wat borduurschade.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVerkoop je die 19' RS4 voor een prijsje zodat ik ze kan gebruiken als winterwielen?
RS4 MkII velgen, blijven imo de mooiste die Audi ooit maakte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZitten er nog banden op? Wat is je prijs schat.
Ik moet het eerst eens bespreken met mijn vader want het is mijn beslissing niet eh. En je krijgt er een 5e velg bij voor als je plat valt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenVervang er gewoon je huidige velgen mee.
RS4 MkII velgen, blijven imo de mooiste die Audi ooit maakte.
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenJa, runflat. Pirelli euforia's met een nog lange levenstermijn te gaan.
Ik moet het eerst eens bespreken met mijn vader want het is mijn beslissing niet eh. En je krijgt er een 5e velg bij voor als je plat valt.
Comment
Comment