Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
    Wat zou een full-option S6 Avant van begin 2008 nog waard zijn?
    Misschien even kijken wat dit op mobile.de gaat? Hier in BE ga je dat nog niet veel vinden vrees ik...

Comment

• ben net nieuw op deze site maar dit is mijn auto!

http://http://partyflock.nl/album/521130/2845493.html
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
        subaru?
        was ook mijn eerste gedacht bij 't zien van die foto!

Comment

• OEI !!

Comment

• De twee tjoekenbakken

Comment

• Comment

• Dat staat ze goed

Comment

• http://www.autoforum.be/showthread.php?t=34800

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Waar is uw zwarte plaat?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Waar is uw zwarte plaat?
                        Weg De tape kwam aan de kant altijd los, dus heb ik de plaat er maar afgehaald.

Comment

meer tape gebruiken eh.

Ik heb op de Koe 3 tapes in lengte aangebracht. Zit nu meer dan genoeg vast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                            meer tape gebruiken eh.

Ik heb op de Koe 3 tapes in lengte aangebracht. Zit nu meer dan genoeg vast.

Heel de oppervlakte van de nummerplaat was volgetaped, maar toch kwam het aan de zijkant los na een tijdje. Is de plaats waar de nummerplaat moet hangen ook lichtjes gebogen op een Q7? (zie de foto niet, firewall op het werk)

Comment

bij mij dus ook... beetje van seconden-lijm voorzien en blijft voorlopig weer netjes plakken.

Comment

• Mijn plaat is ook weg,heb nu een nieuwe met 2 kleine vijsjes erin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                  bij mij dus ook... beetje van seconden-lijm voorzien en blijft voorlopig weer netjes plakken.
                                  Doe het zelvers, als ge nog is op een meeting bent en ik ben er met camionette vraag dan wat dubbelzijdige plakband, komt ni meer los

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
                                    Doe het zelvers, als ge nog is op een meeting bent en ik ben er met camionette vraag dan wat dubbelzijdige plakband, komt ni meer los
                                    De mijne was met dubbelzijdige plakband gedaan maar zo eentje van bison van 5 €. DIe van Patex zijn 14 € en muurvast maar wat boven m'n budget .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                      De mijne was met dubbelzijdige plakband gedaan maar zo eentje van bison van 5 €. DIe van Patex zijn 14 € en muurvast maar wat boven m'n budget .
                                      ja maar zonde voor zo'n hele rol te kopen, ik kleef er volle kabelgoten mee aan de muur en tblijft deftig hangen, geen merk maar plakt goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
                                        ja maar zonde voor zo'n hele rol te kopen, ik kleef er volle kabelgoten mee aan de muur en tblijft deftig hangen, geen merk maar plakt goed
                                        Ik heb al 2x zo'n hele rol van Bison gekocht en geplakt ,had het beter in BreeZAhsletjes gestoken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          Ik heb al 2x zo'n hele rol van Bison gekocht en geplakt ,had het beter in BreeZAhsletjes gestoken .
                                          gewoen revette deu schiete man, koemt nemie los peis ek, ,

Comment

Working...
                                          X