Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVetheid
quattro owning BMW X5, Nissan Patrol, Volvo xc70, Lexus rx300.
ff naar boven op de piste rijden
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenWat denken jullie van dit...
Ik heb hem gemaakt dus voor jullie het volledig de grond in boren
Duidelijk op de Ford S-Max gebaseerd, zoals je kunt zien...
Je had ook de VW Routan als basis kunnen nemen.
Hans.
Comment
-
Gisteren hadden we hier Nederlandse gasten. Nadat ze hun wagen sloten, openden ze de koffer met de sleutel. Die kerel haalt zijn spullen uit de koffer en slaat de koffer dicht en komt tot de vervelende veronderstelling dat zijn sleutel nog in de koffer ligt. Resultaat, wij hebben tot woensdag een Audi op onze oprit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenGisteren hadden we hier Nederlandse gasten. Nadat ze hun wagen sloten, openden ze de koffer met de sleutel. Die kerel haalt zijn spullen uit de koffer en slaat de koffer dicht en komt tot de vervelende veronderstelling dat zijn sleutel nog in de koffer ligt. Resultaat, wij hebben tot woensdag een Audi op onze oprit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWie legt er nu zijn sleutel in zijn koffer Ik vind dat trouwens wel handig, dat die koffer zichzelf sluit
Haar man zat in Brussel met de reservesleutel dus de ruit moest eruit .
Comment
-
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Edit: Niet dat ik het geloof he Want er zijn andere filmpjes die het tegendeel bewijzen
Nog ni geprobeerd...Last edited by Greg; 03/11/2008, 00:08.
Comment
-
zalig, die is al oldtimer
lage km-stand, maar evengoed oppassen. De prijs vind ik evengoed vrij hoog, want er staat bij dat hij lang stilgestaan heeft. Dus bij aankoop mag je al een groot onderhoud incl riem rekenen.
vreemd dat die bagetten doorhangen, heel sterk zelfs. Normaal doen enkel de exemplaren met chromé latten op dat.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenWaar zijn die leds Nemo?
LEDS en grill valt wel mee maar dan moet er nog een nieuwe bumper inclusief stuurdoos enzo op .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
Ik lig nog steeds strijk
Comment
Comment