Hans.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHangt toch wel iets te laag imho.
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEr zit een Bilstein schroefset onder dus dat is op te lossen.
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHe? Maakt Bilstein veren? Schokdempers hebben toch geen effect op de hoogte?
Als er veel verlaagt word dan moet je ook een kortere schokdemper hebben.
Een schroefset is een complete unit, schokdemper en veer en die is qua hoogte instelbaar.
Hans.
Comment
-
-
-
Gasten, ik heb een vraagje omtrent de A3 Sportback 2.0 TFSI 200 pk (model 2006). Klopt dit dat het olieverbruik vaak abnormaal hoog ligt ? M'n nonkel heeft 'm sinds begin dit jaar en moet nu om de 2000 km olie toevoegen ! In de garage zeiden ze dat dit gebruikelijk en normaal is ??? Een antwoord waar je niet meteen zit op te wachten uiteraard.
Kennen jullie dit probleem of zou de oorzaak liggen aan het te snel inrijden ?
Heb dit ook gepost bij 'techniek'. Thankx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIs het moeilijk om de lamp uit de koplamp van een A3 8L zelf te vervangen?
Ik dacht H4, maar kan me vergissen, beter eerst nakijken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenWat zijn de verschillen voor en na de facelift van de vorige S8? Beide betrouwbare motoren?
Wat er veranderd is:
- Uiterlijk (grille, LED-achterlichten)
- Stuurinrichting verbeterd
- Onderstel aangepast
- Luchtvering aangepast
- Enkele nieuwe systemen (waarschuwing als je onbedoeld van rijvak verandert ed.)
- MMI update
- ...
Comment
Comment