Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hans.

Comment

• Hangt toch wel iets te laag imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        Hangt toch wel iets te laag imho.
        Er zit een Bilstein schroefset onder dus dat is op te lossen.

Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
          Er zit een Bilstein schroefset onder dus dat is op te lossen.

Hans.
          He? Maakt Bilstein veren? Schokdempers hebben toch geen effect op de hoogte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            He? Maakt Bilstein veren? Schokdempers hebben toch geen effect op de hoogte?
            Nee dat hebben ze niet, maar je kan niet elke schokdemper zomaar gebruiken bij een verlaging.
            Als er veel verlaagt word dan moet je ook een kortere schokdemper hebben.
            Een schroefset is een complete unit, schokdemper en veer en die is qua hoogte instelbaar.

Hans.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                hmm apart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                  hmm apart
                  Zalige velgen!

Comment

• Begin daar aan te kuisen.
                    Pfff

Comment

• Gasten, ik heb een vraagje omtrent de A3 Sportback 2.0 TFSI 200 pk (model 2006). Klopt dit dat het olieverbruik vaak abnormaal hoog ligt ? M'n nonkel heeft 'm sinds begin dit jaar en moet nu om de 2000 km olie toevoegen ! In de garage zeiden ze dat dit gebruikelijk en normaal is ??? Een antwoord waar je niet meteen zit op te wachten uiteraard.

Kennen jullie dit probleem of zou de oorzaak liggen aan het te snel inrijden ?
                      Heb dit ook gepost bij 'techniek'. Thankx

Comment

• Ik geloof wel dat het zo is bij een nieuwe wagen dat ie in het begin iets meer olie verbruikt maar dat dan na een tijd normaliseert.

Comment

• Is het moeilijk om de lamp uit de koplamp van een A3 8L zelf te vervangen?

Zonee, iemand een guide? Of advies welk lampke ik moet kopen *

* nee Gio geen xenon

Comment

• Ik krijg trouwens geen melding daarvan op m'n dashboard? Of is dat normaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Is het moeilijk om de lamp uit de koplamp van een A3 8L zelf te vervangen?
                              Geen probleem, kan je makkelijk zelf doen.
                              Ik dacht H4, maar kan me vergissen, beter eerst nakijken.

Comment

• Hoeveel procent korting kan je krijgen op een nieuwe A3 Sportback? En is de 1.4TFSI leverbaar in België? (Zonee, komt ie er ooit?)

Thanks!
                                Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Comment

• koude v6

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• vet, ik ga dat ook 'es doen morgen

Comment

• Wat zijn de verschillen voor en na de facelift van de vorige S8? Beide betrouwbare motoren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                          Wat zijn de verschillen voor en na de facelift van de vorige S8? Beide betrouwbare motoren?
                                          Motor van de S8 is hetzelfde gebleven.

Wat er veranderd is:

- Uiterlijk (grille, LED-achterlichten)
                                          - Stuurinrichting verbeterd
                                          - Onderstel aangepast
                                          - Luchtvering aangepast
                                          - Enkele nieuwe systemen (waarschuwing als je onbedoeld van rijvak verandert ed.)
                                          - MMI update
                                          - ...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X