Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Lokeren
    Idd!

ben jij van hier ergens mss ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
      gisteren zag ik op school een audi. Hij leek erg op de audi S2 (het was dezelfde wagen maar ik zag een "S" teken of logo achterop. Hij had ook 1 uitlaatpijp (zoals de S2). Ik ken dat model niet echt maar wat voor motorisaties zouden dat geweest kunnen zijn?
      S2 heeft 2 uitlaten.

coupé, sedan, avant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        S2 heeft 2 uitlaten.

coupé, sedan, avant?
        coupé (met zo in ingebouwd vleugeltje achteraan of whaterver het ook mag zijn )

Comment

• als hij één uitlaat had (een ovalen) dan kon het een 2.0 of 2.3 geweest zijn. S-logo'tje is goedkoop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten

Kar is van Sebastien Rosseler... Prof bij quickstep, die stond daar in lokeren omdat het toen koers was die dag... Ik reed daar ook mee, vandaar

19/20 inch als ik me niet vergis en een verlaging zit er in... Ook zegt hij dat 180 en meer per uur gemiddeld naar Limburg/Wallonië geen enkel probleem is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
              Idd!

ben jij van hier ergens mss ?
              Mijn ma is afkomstig van Lokeren, dus ik ben er vroeger veel geweest. Laatste jaren wat minder.

Comment

• audi A4 avant 3.0 V6 TDI (bwj 2005)

Hallo, heb me net een tweedehandse audi A4 avant 3.0 V6 TDI (bouwjaar 2005) gekocht ... Iemand een idee waar ik hier op het forum wat kan lezen over deze wagen. Links naar andere sites zijn ook welkom, thx a lot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
                  Hallo, heb me net een tweedehandse audi A4 avant 3.0 V6 TDI (bouwjaar 2005) gekocht ... Iemand een idee waar ik hier op het forum wat kan lezen over deze wagen. Links naar andere sites zijn ook welkom, thx a lot
                  woohoo weer een 3L bij op het forum
                  congratz

Comment

Dikke kar. Voorstellen aub!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                      Dikke kar. Voorstellen aub!
                      Doe ik vanaf ik hem heb ... Binnen een week of 2 maximum. Ondertussen had ik er graag wat reviews over gelezen en filmpjes bekeken.

Comment

Doe ik vanaf ik hem heb ... Binnen een week of 2 maximum. Ondertussen had ik er graag wat reviews over gelezen en filmpjes bekeken.
                        Zo een dingen doe ik toch meestal voor ik een wagen koop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                          Zo een dingen doe ik toch meestal voor ik een wagen koop
                          haha ik dan weer niet ... nu ja met een 3.0 TDI zal je wel wat rijplezier hebben hoop ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                            Kar is van Sebastien Rosseler... Prof bij quickstep, die stond daar in lokeren omdat het toen koers was die dag... Ik reed daar ook mee, vandaar

19/20 inch als ik me niet vergis en een verlaging zit er in... Ook zegt hij dat 180 en meer per uur gemiddeld naar Limburg/Wallonië geen enkel probleem is
                            Jep, was toen idd koers..
                            Ik had school en heb juist de start gezien, en moest dan weer weg..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              Ik wil dit:

Zalige bak, veel knapper dan zowel B7 als B8. Lekkere V8 erin.
                              Dit vind'k ook nog altijd de mooiste A4 ever!!!!
                              freude am fahren

Comment

• jup, B6

twijfelgeval met een dikke B5.

Comment

• 'k Heb het gevonden, al zitten we in 't misse topic, toch hier plaatsen.

Bij S4 -> B6 top

Bij RS4 -> B7 top als zwart

Bij RS4 -> B5 top als andere kleur

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Comment

• Strak, I like it.
                                      Engine specs?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten

de achterkant gaat nog. De rest daarentegen

Comment

Working...
                                          X