Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ik zou graag een S line logo in de grill van m'n A3 hebben, maar sinds de facelift is dat niet. Iemand weet van een oplossing daarvoor? Ik vind het echt beter staan met dat logo. Nu is het "enkel" op de flank dat ik de logo's heb.
    Tjoener

Geen idee of je dat kan naplaatsen.

Comment

Ik zou graag een S line logo in de grill van m'n A3 hebben, maar sinds de facelift is dat niet. Iemand weet van een oplossing daarvoor? Ik vind het echt beter staan met dat logo. Nu is het "enkel" op de flank dat ik de logo's heb.
      ééntje voor vanachter kopen en plakken,of het quattro logo+kliksysteem bestellen en vervangen door S-line.

Comment

• Ohja, ik heb 2 rechterhanden (en ben linkshandig), dus liefst kant en klare oplossingen Heb nu thuis al een logo liggen maar blijkbaar enkel voor de prefacelift. Ondanks dat ik de verkoper erover gecontacteerd had en dat die zei dat dat zeker zou lukken. Ofwel ligt het aan mij

Comment

Ohja, ik heb 2 rechterhanden (en ben linkshandig), dus liefst kant en klare oplossingen Heb nu thuis al een logo liggen maar blijkbaar enkel voor de prefacelift. Ondanks dat ik de verkoper erover gecontacteerd had en dat die zei dat dat zeker zou lukken. Ofwel ligt het aan mij
          this should do the trick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Mooie A3 sportback...

met 460pk
            Hoe lekker de Audi S3 ook rijdt, ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die meer willen. In de prijslijst van Audi staat echter geen RS3, maar gelukkig weten ze in Aalten de oplossing. Daar gingen we even een blokje om met een officieuze RS3: een A3 3.2 Sportback met dik 460 pk! […]

3.2 quattro met turbo erop
            DIK! Tuning zoals het hoort.

Comment

• Hoor die turbo blazen

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Neuk zwart, dit is de MAX !

Comment

• Ja maar dit is nog beter :

Die VLN Langstreckenmeisterschaft Nürburgring ist die größte Breitensportserie der Welt. Neunmal im Jahr starten im Schnitt 170 Rennfahrzeuge – von seriennahen Renntourenwagen bis zum ausgewachsenen GT3-Boliden – auf der schönsten und anspruchsvollsten Rennstrecke der Welt, der Nürburgring Nordschleife.

Comment

• Gele lichten, lekker!

Comment

• Duitse website is in een nieuw jasje gestoken.

Entdecken Sie die Vielfalt von Audi Deutschland – Informationen zu aktuellen Modellen, Aktionen und Angeboten. Vereinbaren Sie eine Probefahrt!

Comment

• In dat filmpje over die A3 met 460 pk spreekt ie over een dsg, kan de standaard DSG zomaar even die 460 pk aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                              In dat filmpje over die A3 met 460 pk spreekt ie over een dsg, kan de standaard DSG zomaar even die 460 pk aan?
                              Dat vroeg ik mij ook al af.... Schijnt dat bij de Golf V GTI met DSG na chiptuning al niet te veel meer mag gesleuteld worden, dus wat bij deze 460pk

Comment

• Neen, die kar heeft geen DSG. Ze vermelden enkel dat ie met DSG nog sneller zou zijn. Maar 't is een beetje vreemd geschreven.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Duitse website is in een nieuw jasje gestoken.

http://www.audi.de/de/brand/de.html
                                  Ein-de-lijk! Ziet er puik uit zo op 't eerste zicht.
                                  Nu nog audi.be en dan zijn we er.

Comment

• Ze hebben er serieus aan gesleuteld zo te zien, knap werk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Tjoener

Geen idee of je dat kan naplaatsen.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                      ééntje voor vanachter kopen en plakken,of het quattro logo+kliksysteem bestellen en vervangen door S-line.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Ohja, ik heb 2 rechterhanden (en ben linkshandig), dus liefst kant en klare oplossingen Heb nu thuis al een logo liggen maar blijkbaar enkel voor de prefacelift. Ondanks dat ik de verkoper erover gecontacteerd had en dat die zei dat dat zeker zou lukken. Ofwel ligt het aan mij
                                      Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                      this should do the trick
                                      Ik heb gevonden wat ik wil

Comment

• één van de vetste audi wallpapers imo

Comment

• audi

Comment

Working...
                                          X