Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk zou graag een S line logo in de grill van m'n A3 hebben, maar sinds de facelift is dat niet. Iemand weet van een oplossing daarvoor? Ik vind het echt beter staan met dat logo. Nu is het "enkel" op de flank dat ik de logo's heb.
Comment
-
Ohja, ik heb 2 rechterhanden (en ben linkshandig), dus liefst kant en klare oplossingen Heb nu thuis al een logo liggen maar blijkbaar enkel voor de prefacelift. Ondanks dat ik de verkoper erover gecontacteerd had en dat die zei dat dat zeker zou lukken. Ofwel ligt het aan mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOhja, ik heb 2 rechterhanden (en ben linkshandig), dus liefst kant en klare oplossingen Heb nu thuis al een logo liggen maar blijkbaar enkel voor de prefacelift. Ondanks dat ik de verkoper erover gecontacteerd had en dat die zei dat dat zeker zou lukken. Ofwel ligt het aan mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMooie A3 sportback...
met 460pk
Hoe lekker de Audi S3 ook rijdt, ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die meer willen. In de prijslijst van Audi staat echter geen RS3, maar gelukkig weten ze in Aalten de oplossing. Daar gingen we even een blokje om met een officieuze RS3: een A3 3.2 Sportback met dik 460 pk! […]
3.2 quattro met turbo erop
Comment
-
-
Ja maar dit is nog beter :
Die VLN Langstreckenmeisterschaft Nürburgring ist die größte Breitensportserie der Welt. Neunmal im Jahr starten im Schnitt 170 Rennfahrzeuge – von seriennahen Renntourenwagen bis zum ausgewachsenen GT3-Boliden – auf der schönsten und anspruchsvollsten Rennstrecke der Welt, der Nürburgring Nordschleife.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenIn dat filmpje over die A3 met 460 pk spreekt ie over een dsg, kan de standaard DSG zomaar even die 460 pk aan?
Comment
-
Neen, die kar heeft geen DSG. Ze vermelden enkel dat ie met DSG nog sneller zou zijn. Maar 't is een beetje vreemd geschreven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Nu nog audi.be en dan zijn we er.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk zou graag een S line logo in de grill van m'n A3 hebben, maar sinds de facelift is dat niet. Iemand weet van een oplossing daarvoor? Ik vind het echt beter staan met dat logo. Nu is het "enkel" op de flank dat ik de logo's heb.Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenTjoener
Geen idee of je dat kan naplaatsen.Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenééntje voor vanachter kopen en plakken,of het quattro logo+kliksysteem bestellen en vervangen door S-line.Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOhja, ik heb 2 rechterhanden (en ben linkshandig), dus liefst kant en klare oplossingen Heb nu thuis al een logo liggen maar blijkbaar enkel voor de prefacelift. Ondanks dat ik de verkoper erover gecontacteerd had en dat die zei dat dat zeker zou lukken. Ofwel ligt het aan mijOorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenthis should do the trick
Comment
Comment