Audi A8 L 6.0 W12
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenAudi A6 Avant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk BerichtenDa vind ik nu echt een Übergeil karreke se
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenWe gaan Dinsdag een A6 break gaan bestellen. Kan me iemand nog wat Advies geven voor de opties? Welke opties moeten er zeker op zitten?
En hoe heet die optie dat je stoplichten allemaal kleine ledjes zijn?
Alvast bedankt!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenSportzetels, knappe velgen, cruise control, pdc, multif. sportstuur, evt s-line + shadowlook .
Als je xenon neemt, heb je normaal die LED-achterlichten.
Maar de rest zal wel lukken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenWe gaan Dinsdag een A6 break gaan bestellen. Kan me iemand nog wat Advies geven voor de opties? Welke opties moeten er zeker op zitten?
Alvast bedankt!
ALWEER een nieuwe auto? :s Wie rijdt of zal er rijden met wat bij jouw thuis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk BerichtenALWEER een nieuwe auto? :s Wie rijdt of zal er rijden met wat bij jouw thuis?
Zo zal het zijn:
Mijn ma wss met de A6
En mijn pa met X5 E70 en M6
En ik met X5 E53
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenJa, sportzetels worden het zeker niet omdat mijn moeder last heeft van haar rug.
Maar de rest zal wel lukken.
Comment
-
Alvast bedankt!
Interieur & Exterieur:
- Kleur: Fantoomzwart (pareleffekt)
- Kleurcode: L8
- Bekleding: Leder Zwart
Optionele uitrusting:
- Advanced Key eenvoudig
->Erkenningssysteem in de sleutel geïntegreerd, dat toelating verleent tot de wagen en toestemming geeft om te starten (starten via start/stop-toets). Deurhandgrepen (buitenkant) met alu sierlijst.
- Antidiefstal moeren
- Buitenspiegels inklapbaar (Pack 1)
- Elektrisch verstel- en verwarmbare buitenspiegels (standaard). Elektrisch inklapbaar.
- Dakrailing zwart
- Distance Control
->Adaptieve snelheidsregelaar met veiligheidsafstand.
- Getinte ruiten
- GPS Plus DVD
-> DVD van West-Europa
-> Optische tussen toerenteller en snelheidsmeter en op 7"?-MMI scherm en akoestische richtingaanwijzer (in het Frans, Nederlands, Engels en Duits)
-> DSP Soundsystem
- GSM pré-installatie (2W)
- Shadow look
- Universele afstandsbediening (HomeLink)
- Wegklapbare trekhaak
- Wegklapbare trekhaak, 13-polig, zonder varkensstaart (eventueel een 7-polige adaptator voorzien)
- Xenon koplampen + Adaptive
- Zonder kentekens
- Zwarte vensteromlijstingen
Als je dit allemaal neemt, ga je wel een vet-geile kar hebben!
En ook die LED's vanachter.
Als je natuurlijk niet zo veel opties wil nemen, zijn er toch een paar die je zeker moet hebben;
- DVD-nav.
- Xenon
- Shadowlook
En de 'Advanced key', 'Home Link' en 'Distance control' zijn wel zeer handig!
Comment
Comment