Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
    Wauw, 19" en wat verlaagd maakt hem dus HE-MELS !

gelukkig heeft niet iedereen die smaak

Heb BBS altijd maar mottige tjoening-velgen gevonden en het zal zo blijven

Comment

• Het is trouwens een OEM velg van Audi, maar zoveel ken jij er nog niet van af precies !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        Groter, en verlaagd

Jep mijn besluit staat vast, DAMN hoe prachtig...Die zullen het worden, tegen eind 2007 als alles volgens plan verloopt.

Maar ik zal dus duidelijk 19' +verlaging moeten pakken.

Bedankt Simoni voor de shop

Comment

Het is trouwens een OEM velg van Audi, maar zoveel ken jij er nog niet van af precies !
          Maar wel door BBS ontworpen en gemaakt dacht ik...

Comment

• Klopt ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daviej Bekijk Berichten
              is er voor de rest nog nieuws van de nieuwe audi a4 die eind dit jaar word vervangen??
              daar wacht ik ook op (ik zie dat wel zitten zo ergens in 2009), het lijkt mij nog te vroeg om echt min of meer een definitieve indruk te krijgen
              wordt ook wel spannend hoeveel koetswerkvarianten er zullen zijn: sedan, avant, sportback ?
              4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                wordt ook wel spannend hoeveel koetswerkvarianten er zullen zijn: sedan, avant, sportback ?
                sportback = avant

Ze willen de A3 sportback gwn niet avant noemen maar t'is ihmo gwn een avant

De Sedan zou eind dit jaar voorgesteld moeten worden maar veel informatie is er nog niet. (Enkel wat photoshops gebasseerd op de A6 enzo maar nog niks concreets)

Comment

• Wat zeg jij nu allemaal !

Felix, het klopt niet, spijt me dat te zeggen..

Sportpack =/= avant !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life Bekijk Berichten
                    sportback = avant

Ze willen de A3 sportback gwn niet avant noemen maar t'is ihmo gwn een avant

De Sedan zou eind dit jaar voorgesteld moeten worden maar veel informatie is er nog niet. (Enkel wat photoshops gebasseerd op de A6 enzo maar nog niks concreets)
                    Zoals Speedexceed zegt een avant is totaal niet hetzelfde als een Sportback...

Een avant is een break, een sportback is gewoon de 5 deurs versie van de A3 met een hertekende (of andere) achterkant...

Het blijven beide hatchbaks...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                      Zoals Speedexceed zegt een avant is totaal niet hetzelfde als een Sportback...

Een avant is een break, een sportback is gewoon de 5 deurs versie van de A3 met een hertekende (of andere) achterkant...

Het blijven beide hatchbaks...
                      T'is gelijk ne sportwagon.
                      Andere naam om break niet te zeggen. Het klinkt gewoon hipper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life Bekijk Berichten
                        T'is gelijk ne sportwagon.
                        Andere naam om break niet te zeggen. Het klinkt gewoon hipper.

tis nie gelijk ne sportwagon.

Een A3 hebt ge in 3 deurs en in 5 deurs. Om het onderscheidt daartussen duidelijk te maken heet de 5 deurs gewoon Sportback.

Een 147 is er ook in 3 en in 5 deuren, enkel is er geen aparte naam voor de 5 deurs...

Comment

• A3 sportback met oettinger kit en BBS CK

Comment

• A3 sportback met S3 voorkant en 18"

Last edited by stradge; 15/04/2007, 22:49.

Comment

• Als ik die foto's zo zie lijkt mij 18' wel genoeg voor de A4...

Comment

• Èn goedkoper ?

Trouwens, RS4, RS6 velgen in een donkerder kleurtje gaat nietmeer door ?

Comment

Èn goedkoper ?

Trouwens, RS4, RS6 velgen in een donkerder kleurtje gaat nietmeer door ?
                                  Nee ik hou van originele velg die je amper tegenkomt...

Comment

Nee ik hou van originele velg die je amper tegenkomt...
                                    Ik vind die bbs velgen mooi maar die RS6 velgen zijn zooo hemels. Ben er gewoon niet van weg te slaan...
                                    Ik zou voor de RS6 opteren denk ik.
                                    Zo zot dat je er nog een andere velg gaat ondergooien...
                                    We kunnen dan weer eens gaan cruisen...
                                    Suc6 ermee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                      Ik vind die bbs velgen mooi maar die RS6 velgen zijn zooo hemels. Ben er gewoon niet van weg te slaan...
                                      Ik zou voor de RS6 opteren denk ik.
                                      Zo zot dat je er nog een andere velg gaat ondergooien...
                                      We kunnen dan weer eens gaan cruisen...
                                      Suc6 ermee!
                                      Nogmaals zijn OEM Audi velgen maar wel door BBSgemaakt dacht ik...

Denk toch dat ik voor die 18' gaan (niet de rs6)...

Comment

• RS6 dus, dit wordt een polletje ?

Comment

Nogmaals zijn OEM Audi velgen maar wel door BBSgemaakt dacht ik...

Denk toch dat ik voor die 18' gaan (niet de rs6)...

J/K

Heb je al een idee wat de kostprijs hiervan zal zijn?

Comment

Working...
                                          X