Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• d8 hier de primeur te hebben met een post over de crosscoupe, maar het staat hier al opt forum ...
    Last edited by hoebeltje; 20/04/2007, 08:41.
    4 rings driver

Comment

• Comment

• Comment

• jammer van de wielen alleen.

Comment

• Ja hé...

Over het algemeen vind ik BBS velgen wel sjiek en tof, maar dit model vind ik écht lelijk...

Voor de rest wel een zaaaalig vet kot....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten

Echt een auto die sterk afhangt van kleur- en velgkeuze. En S-Line doet hem heel veel goed!
              De voorkant van de Cayenne ziet er naast die Q7 zo klein uit, prachtig zo die Q7!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Wat een knappe bak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  De voorkant van de Cayenne ziet er naast die Q7 zo klein uit, prachtig zo die Q7!!
                  Das echt de eerste Q7 die mij kan bekoren. Knap! En stoer!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    De Q7 is gewoon een schip.

Maar dan eerder een tanker dan een cruiseschip.

Niet echt mijn ding, hoewel veel afhangt van de combinatie qua kleuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                      De Q7 is gewoon een schip.

Maar dan eerder een tanker dan een cruiseschip.

Niet echt mijn ding, hoewel veel afhangt van de combinatie qua kleuren.

Maar van de GL ben je zot?

Comment

• Comment

Echt een auto die sterk afhangt van kleur- en velgkeuze. En S-Line doet hem heel veel goed!
                          als je hem zo bekijkt dat zie je echt dat ze gwn een strook beneden hebben toegevoegd om hem hoger te maken.

De hele strook onder de single fram rooster waar de mistlichten staan mocht eigenlijk verdwijnen. De auto komt weliswaar dan 10cm lager te staan ofzo maar dit zou hem ontzetteeeend veel deugd doen

Comment

• Die S2 is echt zalig, de BBS'en maakt het kwijlen

Comment

• Vandaag leuke Audi dag tijdens mijn trip Lyon - Barcelona:

2x RSA B7
                              1x RS6
                              2x S8

Maar vooral: 3 opleggers vol S5. Niet mis in die uitvoering

Cheers
                              All'alba vincerò!

Comment

• van dit geluid was ik even niet goed
                                S6 V10 die versnelling lager schakelt bij 100 en dan naar 260kmh schiet
                                280 km/h en Audi S6 - Option Auto n°165 - V10 5.2 de 435 ch -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rouquin Bekijk Berichten
                                  Vandaag leuke Audi dag tijdens mijn trip Lyon - Barcelona:

2x RSA B7
                                  1x RS6
                                  2x S8

Maar vooral: 3 opleggers vol S5. Niet mis in die uitvoering

Cheers
                                  geen pics?

Comment

Mijn neef rijdt met zoeentje ... zal er bij gelegenheid eens wat foto's van trekken.

ik geloof dat die velgen 21 of 22 inch zijn ... tis in elk geval geschift om te zien rijden

Hij zegt dat er een 4.2 TDI in zit die gechipt is tot 350 pk ... kan dat ??? zijn vorige (S-type 2.7d met 300pk) was helemaal omgebouwd tot s-type R en hij vertelde iedereen dat het een R was
                                    mijn pa heeft al met de Q7 gereden en hij zegt dat het inderdaad wel "verdomme rap" vooruit gaat en dat die auto echt als een trein op rails rijdt .. onverstoorbaar
                                    Last edited by Alexanderr; 21/04/2007, 11:17.
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                      Mijn neef rijdt met zoeentje ... zal er bij gelegenheid eens wat foto's van trekken.

ik geloof dat die velgen 21 of 22 inch zijn ... tis in elk geval geschift om te zien rijden

Hij zegt dat er een 4.2 TDI in zit die gechipt is tot 350 pk ... kan dat ??? zijn vorige (S-type 2.7d met 300pk) was helemaal omgebouwd tot s-type R en hij vertelde iedereen dat het een R was
                                      mijn pa heeft al met de Q7 gereden en hij zegt dat het inderdaad wel "verdomme rap" vooruit gaat en dat die auto echt als een trein op rails rijdt .. onverstoorbaar
                                      thog, ik dacht dat ie nog niet leverbaar was.
                                      Maar er zijn wel plannen om hem in de Q7 te plaatsen.
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten

Zou wel kunnen hoor, hij staat op de configurator, 326 paardjes standaard.
                                        Ik wel wel eens pics en een acceleratie videoken zien

Comment

• Comment

Working...
                                          X